Gå til innhold

Psykose og "synlige tegn"


anaki

Anbefalte innlegg

Heisann!

Min mor har vært innlagt to ganger i lengre perioder grunnet uspesifisert psykose. Mamma er til tider en uvurderlig støtte for meg når jeg sliter med mine psykiske lidelser. Andre ganger virker det som om hun avviser at det går an å være psykisk syk, og sier at alt er prosesser eller pesonlig utvikling. Jeg syns hun av og til er "ustabil". Hun svinger veldig i humøret og kan være avvisende for i neste uke å være "verdens beste mamma"

Rota meg litt bort nå....det jeg egentlig lurte på er hva slags tegn man kan se etter når en peson er på vei inn i en psykose?

Jeg har ingen mistanker om at moren min er det nå, men lurer på det. Er nemlig redd for å miste henne igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...