Sofapus Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Vurderer å kjøpe IKEA-kjøkken. Noen som har erfaringer å dele? Hvordan fungerer det nå som man henter alle delene selv? Og er det noen som har erfaringer med hvitevarene derfra? 0 Siter
Beatrize Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har IKEA-kjøkken, og er kjempefornøyd!! Det var selvfølgelig mye jobb å skru det sammen, men det er i ettertid moro og tilfredstillende å tenke på at vi har planlagt og bygd alt selv! Det er god kvalitet på hengsler, skuffer og fronter. Dessuten har jo IKEA mange lure løsninger for innredning inni skapene. Når det gjelder hvitevarene så har vi en innbyggingskomfyr som vi er svært fornøyd med. Ventilatoren vi valgte er ikke så god. Den bråker veldig og trekker dårlig... Prisen er det jo ingen av de andre kjøkkenprodusentene som kan matche! Kjøkkenet vårt ville blitt minst dobbelt så dyrt hadde vi valgt en annen leverandør. 0 Siter
Sofapus Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har IKEA-kjøkken, og er kjempefornøyd!! Det var selvfølgelig mye jobb å skru det sammen, men det er i ettertid moro og tilfredstillende å tenke på at vi har planlagt og bygd alt selv! Det er god kvalitet på hengsler, skuffer og fronter. Dessuten har jo IKEA mange lure løsninger for innredning inni skapene. Når det gjelder hvitevarene så har vi en innbyggingskomfyr som vi er svært fornøyd med. Ventilatoren vi valgte er ikke så god. Den bråker veldig og trekker dårlig... Prisen er det jo ingen av de andre kjøkkenprodusentene som kan matche! Kjøkkenet vårt ville blitt minst dobbelt så dyrt hadde vi valgt en annen leverandør. Hm, høres bra ut. Vurderer faktisk å kjøpe induksjonstopp og sånn fra expert i stedet... Hvilken ventilator har du? 0 Siter
Sofapus Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har IKEA-kjøkken, og er kjempefornøyd!! Det var selvfølgelig mye jobb å skru det sammen, men det er i ettertid moro og tilfredstillende å tenke på at vi har planlagt og bygd alt selv! Det er god kvalitet på hengsler, skuffer og fronter. Dessuten har jo IKEA mange lure løsninger for innredning inni skapene. Når det gjelder hvitevarene så har vi en innbyggingskomfyr som vi er svært fornøyd med. Ventilatoren vi valgte er ikke så god. Den bråker veldig og trekker dårlig... Prisen er det jo ingen av de andre kjøkkenprodusentene som kan matche! Kjøkkenet vårt ville blitt minst dobbelt så dyrt hadde vi valgt en annen leverandør. Fikk du alt du skulle ha med en gang, eller måtte du vente på noe? 0 Siter
Gjest detdetdet Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg vet det har vært problemer blant de som har bestilt kjøkken og fått tilsendt. Fått tilsendt feil kjøkken, feil deler, antall dører, feil varer i ettersending, ikke i stand til å levere bestilte varer osv. Men plukker du det ned av hyllene selv og ikke må vente på noen varer skulle jo ikke dette være et problem... 0 Siter
Sofapus Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har IKEA-kjøkken, og er kjempefornøyd!! Det var selvfølgelig mye jobb å skru det sammen, men det er i ettertid moro og tilfredstillende å tenke på at vi har planlagt og bygd alt selv! Det er god kvalitet på hengsler, skuffer og fronter. Dessuten har jo IKEA mange lure løsninger for innredning inni skapene. Når det gjelder hvitevarene så har vi en innbyggingskomfyr som vi er svært fornøyd med. Ventilatoren vi valgte er ikke så god. Den bråker veldig og trekker dårlig... Prisen er det jo ingen av de andre kjøkkenprodusentene som kan matche! Kjøkkenet vårt ville blitt minst dobbelt så dyrt hadde vi valgt en annen leverandør. Og ikke minst: Kjøpte du blandebatteri der også? Hvordan synes du i såfall kvaliteten er? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Vil bare si at vi for noen år siden kjøpte et Marbodal kjøkken. Det kom faktisk litt rimeligere ut i pris enn Ikea, og den store fordelen; det kom ferdig i moduler Bare til å skru rett opp på veggen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Eksmannen min monterte Ikea-kjøkken for min ene søster. Han var ikke imponert over kvaliteten på dørene, men mente at det var greit nok i forhold til prisen. 0 Siter
sigga Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Det er flatpakket, sånn itilfellet du ikke visste det..;( 0 Siter
Sofapus Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Det er flatpakket, sånn itilfellet du ikke visste det..;( Er klar over det, men har folk som KAN montere til rådighet:) skal ikke gjøre det selv, jeg:) 0 Siter
Excelsion Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Ser mange her skriver at IKEA kjøkken er så billig.. Det er det iallefall ikke. Kjøpte selv fra HTH og typen skulle hele tiden sammenligne med IKEA, på det meste kostet en modul ett par hundre kroner mindre på IKEA. Hele kjøkkene eksl. hvitevarer kom på 30000. Hvitevarene kom på 60000 men det var ikke hos HTH. Synes ikke det er så feil jeg, IKEA kjøkkenet ville tikket inn på 27000. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Min mor har nettopp fått satt opp en IKEA kjøkken. Det er skikkelig lekkert, selv om det var av den billigste typen. Hun fikk noe feillevering, og har vært et par turer tilbake på IKEA for å bytte et par ting, men ellers fungerte det veldig bra. Hun hadde en snekker til å sette det opp,. Og det var _mye_ billigere enn de andre stedene hun fikk anbud. Hun fikk alt hun trengte til rundt 8-9000, mens de andre var fra 15000-30000. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Har ingen erfaring med de, men dersom kvaliteten er som resten av den del ting på Ikea, ville jeg vært aldri så lite skeptisk. Kundeservicen på Ikea suger btw, i mine øyne er det aleine en grunn til å unngå dette kjøkkenet. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Har ingen erfaring med de, men dersom kvaliteten er som resten av den del ting på Ikea, ville jeg vært aldri så lite skeptisk. Kundeservicen på Ikea suger btw, i mine øyne er det aleine en grunn til å unngå dette kjøkkenet. Syns ikke det er noe galt med kvaliteten på IKEA, jeg. Det var kanskje det for lenge siden, men de siste årene har møbler og ting fra ikea blitt både bedre kvalitetsmessig, og enklere å sette sammen, syns jeg. Vi har en del fra ikea, og er fornøyd med absolutt alt. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 vi har ikea kjøkken. Dører hengsler og skuffer er gode, men selve skapstammene er litt skrøpelig (ikke så utrolig solide sponvegger). Kjøpte bare ventilator der, min mor har også kjøpt ventilator der og begge to bråker ganske mye (forskjellige modeller). Helt Ok kjøkken, til en veldig Ok pris 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har bestilt og skal ha det levert og montert om en uke. Jeg har allerede fått problemer med service (skrev innlegg for to dager siden). Så langt har jeg ikke funnet andre billigere alternativer, og de hvitevarene jeg har bestilt er de samme Whirlpool som du finner i butikker til omtrent samme pris. Fordelen for meg var å kunne bestille alt på samme sted og få det kjørt hjem på engang. Jeg har til gode å se om de leverer riktige varer til riktig tid. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har bestilt og skal ha det levert og montert om en uke. Jeg har allerede fått problemer med service (skrev innlegg for to dager siden). Så langt har jeg ikke funnet andre billigere alternativer, og de hvitevarene jeg har bestilt er de samme Whirlpool som du finner i butikker til omtrent samme pris. Fordelen for meg var å kunne bestille alt på samme sted og få det kjørt hjem på engang. Jeg har til gode å se om de leverer riktige varer til riktig tid. Jeg kan i hvert fall si at jeg var helt fornøyd med hvitevarene. 0 Siter
Sofapus Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har bestilt og skal ha det levert og montert om en uke. Jeg har allerede fått problemer med service (skrev innlegg for to dager siden). Så langt har jeg ikke funnet andre billigere alternativer, og de hvitevarene jeg har bestilt er de samme Whirlpool som du finner i butikker til omtrent samme pris. Fordelen for meg var å kunne bestille alt på samme sted og få det kjørt hjem på engang. Jeg har til gode å se om de leverer riktige varer til riktig tid. Ok. Vi har bestemt oss for å kjøpe ovn + platetopp ett annet sted, men kommer til å kjøpe ventilator og kondenstørketrommel på IKEA tenkte vi. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg hadde *ikke* gått for hvitevarene til Whirlpool, de har utrolig masse dårlig. Jeg mener, når tester sier man skal skygge unna merket, da våkner jeg. :-) Og særlig når jeg har hatt dårlige erfaringer med merket og kjenner fler som også har hatt det. 0 Siter
Sofapus Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Jeg hadde *ikke* gått for hvitevarene til Whirlpool, de har utrolig masse dårlig. Jeg mener, når tester sier man skal skygge unna merket, da våkner jeg. :-) Og særlig når jeg har hatt dårlige erfaringer med merket og kjenner fler som også har hatt det. Ok. Vi har bestemt oss for BEHA fra expert med induksjon i stedet:) Kom faktisk billigere ut også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.