nedtelling Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Skal ha det i en matrett pg er ike helt sikker på hva det er?? I butiken så fant jeg ikke SPISSkummen, men KUMMEN og det er karve! Kan det være et samme? Jeg skal ha det til Colombianske Empanadas 0 Siter
Gemini Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Karve og spisskummen krydre som er i slekt, men ikke det samme. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Karve og spisskummen krydre som er i slekt, men ikke det samme. Glemte selvsagt noe... Tror du skal finne det i en velassortert matvarebutikk, alternativt en "innvandrerbutikk". 0 Siter
Sofapus Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Det er krydder ja, fås i butikker som Centra, Meny, Ultra etc, men tror ikke Rimi og Kiwi har det. Er på glass, og fra Black Boy står det bare "Spisskum" på den 0 Siter
Lucretia Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Finnes også på Maxi. Lukter som sånn taco-mix-krydder-pose. 0 Siter
nedtelling Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Glemte selvsagt noe... Tror du skal finne det i en velassortert matvarebutikk, alternativt en "innvandrerbutikk". Fikk vite at KUMMEN/SPISSKUMMEN var det samme! Men, siden den typen jeg hadde kjøpt var hel og ikke kvernet så droppet jeg hele kummen! Like greit det... 0 Siter
Gemini Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Fikk vite at KUMMEN/SPISSKUMMEN var det samme! Men, siden den typen jeg hadde kjøpt var hel og ikke kvernet så droppet jeg hele kummen! Like greit det... OK, men du kunne most spisskummen med morter :-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 neste gang du skal lage mat: Bruk jeera fra innvandrerbutikk. Det er det du skal ha. Er kjempegodt! En boks varer i flere år. 0 Siter
nedtelling Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 neste gang du skal lage mat: Bruk jeera fra innvandrerbutikk. Det er det du skal ha. Er kjempegodt! En boks varer i flere år. THX, det skal jeg huske på! 0 Siter
nedtelling Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 OK, men du kunne most spisskummen med morter :-) Hadde ikke morter jeg:-) så det må jeg kanskje skaffe meg.. godt det snart er jul :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.