Gå til innhold

Uflaks!!!!


Pilatus

Anbefalte innlegg

Hei alle kjære landsmenn/kvinner:-)

Er det noen der ute som kan gi meg noen gode råd om uflaks??

Jeg er nå blitt 32 år og begynner å bli litt lei av denne uflaksen min. Har prøvd å lære meg å leve med den, men det må vel en gang snu!!

Og det værste er vel at jeg har begynt å dekke over denne uflaksen. For når sammboeren min er oppgitt og sier "det må vel gå din vei for en gang sin skyld" sier jeg rolig og behersket "så klart det vennen min, dette ordner seg". Men jeg vet jo så inderlig godt at det ikke vil gjøre det.Å fortelle om uflaksen min blir for mye, men jeg kan vel si det på denne måten: en rød sokk i hvitvask, tråkker i malingspann, på feil sted til feil tid, kjøpte et fint flott hus som var pill råttent, kjøpte bil hos annerkjent firma, som hadde vært totalvrak, osv, osv... Skjønner dere tegninga?? Lurer på om noen har sendt en forbannelse over meg, kan noen gjøre det? Og i så tillfelle, er det noen som kan oppheve den???

Kjøpte foressten er splitter ny 32`widesceen tv her om dagen, kommer hjem og plugger i kontakten, tror dere den virket da!!!!!

Jeg sier bare HJELP!!!!!

På forhånd takk til alle som kommer med gode råd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da voldsomt da!

Ja, slik er med noen her i verden,desverre.Tror ikke det er noen forbannelse, men kanskje du er blitt så vant til at alt gåt galt at nå venter du liksom på det hver gang du går ut/kjøper noe nytt osv.

Prøv å tenke positivt, og at det er mulig å snu denne "trenden".Ellers syns jeg det er flott at du tar det så optimistisk.:D

(men det ligger jo og noe oppgitt i innlegget ditt,som jo kan være forståelig!)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen slike perioder med merkelige hendelser. Et lite tips er å tillegge det du kaller uflaks en mening. For eksempel når en har kjøpt en tv som er i stykker, kanskje er det et tegn på at du blir en opplevelse rikere ved å klare deg uten den materielle goden en periode. Finn frem radioen.

En rød sokk i vaskemaskinen, kan bli til mange rosa klær som du kan resirkulere eller sende til folk som fryser i russland. Og så videre.

Lykke til deg!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen slike perioder med merkelige hendelser. Et lite tips er å tillegge det du kaller uflaks en mening. For eksempel når en har kjøpt en tv som er i stykker, kanskje er det et tegn på at du blir en opplevelse rikere ved å klare deg uten den materielle goden en periode. Finn frem radioen.

En rød sokk i vaskemaskinen, kan bli til mange rosa klær som du kan resirkulere eller sende til folk som fryser i russland. Og så videre.

Lykke til deg!

mvh

Kjære cathlin!

KJEMPEFLOTT SVAR!!! :0)

Herlig evne til å snu det negative til noe positivt.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest trassasa - snart jurist

Kanskje en mager trøst, men forbrukerkjøpsloven er faktisk på din side.

Håper du reklamerer på alle disse mangelfulle varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...