runip Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg er til tider meget plaget av at jeg "koker" - i ansiktet. Dette gir seg utslag i form av rødme eller svetting. ( jeg tror alle blodårer jeg har konsentreres i den ytterste huden i ansiktet og jeg er svært påvirket emosjonellt på grunn av dette ( også selvsikkerheten ) Har tenkt på operasjon, Bruker blodtrykks-tabletter og er passert 40 år ... ( uten at jeg tror dette med blodtrykk har noen dir. sammenheng ) Oppstår plutselig - helst i forsamlinger etc Vasker meg med kaldt vann i ansiktet for å kjøle ned PLS HELP !!! 0 Siter
Gjest entootree Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Er du dame? Kan det ha noe med hormoner eller overgangsalder å gjøre? Høres ut som hetetokter. 0 Siter
busterto Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har samme problemet. Har gått på blodtrykksmedisin siden jeg var 40.Er nå 55. Bruker og antidiabetika for å senke blodsukkeret.Jeg mener at jeg fikk rødfargen da jeg begynte med blodtrykksmedisin....men kan noe gjøres lettvindt for å unngå rødfargen??..kanskje noen som har en god oppskrift?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.