Gå til innhold

Rødming / "Brann" i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er til tider meget plaget av at jeg "koker" - i ansiktet.

Dette gir seg utslag i form av rødme eller svetting. ( jeg tror alle blodårer jeg har konsentreres i den ytterste huden i ansiktet og jeg er svært påvirket emosjonellt på grunn av dette ( også selvsikkerheten )

Har tenkt på operasjon,

Bruker blodtrykks-tabletter og er passert 40 år ...

( uten at jeg tror dette med blodtrykk har noen dir. sammenheng ) Oppstår plutselig - helst i forsamlinger etc

Vasker meg med kaldt vann i ansiktet for å kjøle ned PLS HELP !!!

Gjest entootree
Skrevet

Er du dame?

Kan det ha noe med hormoner eller overgangsalder å gjøre? Høres ut som hetetokter.

Skrevet

Jeg har samme problemet. Har gått på blodtrykksmedisin siden jeg var 40.Er nå 55. Bruker og antidiabetika for å senke blodsukkeret.Jeg mener at jeg fikk rødfargen da jeg begynte med blodtrykksmedisin....men kan noe gjøres lettvindt for å unngå rødfargen??..kanskje noen som har en god oppskrift??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...