Gå til innhold

trenger smerte,men vil jo ikke ha det

Anbefalte innlegg

Mareritt1365380693

kjære dere,

Jeg føler at jeg har en atombombe inni meg. Vil bare skade meg, men vil ikke heller! Vil virkelig ikke!! Har klart så lenge å ikke ty til de verste variantene, og vil ikke falle tilbake. Før gjorde jeg så mye stygt, vil ikke det mer. Vil fikse ting uten den utrolig tåpelige, destruktive, unyttige strategien!!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler for å virkelig BE noen om å banke meg opp, slå meg med balltre, klore meg dypt, stikke ting i meg, gjøre den tingen som dere alle kjenner til - grunnen til at jeg kom på dette forumet. Det er sykt, jeg ønsker at noen skal gjøre meg den vondeste tingen jeg noen gang har opplevd. Jeg vet med fornuften at "du fortjener det ikke", men føler samtidig at jeg fortjener det så innmari... Vil kjenne at noen hater meg. Jeg hater meg selv, men får ikke gjort meg nok vondt. Jeg har vært hos psykologen min i dag, og det hjalp å snakke litt om disse tinga. D.v.s han kjenner meg såpass at han kunne si ting jeg tenkte uten at jeg sa det. Det var fint, for jeg var så stum. Dette er det verste jeg vet å tenke på, og jeg får det f meg ikke ut av hodet.

Men tilbake til, ja, jeg vet ikke - hva gjør dere? Jeg tviler ikke på at dere har hatt det mye verre enn jeg har det nå, men dere klarer å holde ut. Mitt høyeste ønske er å klare å holde ut disse vonde stundene/dagene. Noen ganger klarer jeg ikke å se noen grunn til å fortsette. det gjør så vondt, det her. Jeg tror ikke det går an å forklare, jeg føler bare at noen skjærer meg med en kniv innvendig konstant. Hva gjør dere for at det skal slutte?

Beklager for at jeg skriver dette. Jeg vet at det garantert er det siste noen trenger å lese om her. Men er så "på stupet" nå. Blir helt gal av hodet mitt.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162223-trenger-smertemen-vil-jo-ikke-ha-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjokkertjente

skjønner at du har det vondt. Vet selv hvordan det er å ville skade seg selv. Det noen sier hjelper er ting som å ha en strikk som man gir seg selv smerter med..holde i en isbit..sånne ting.. Men det løser egentlig ikke noe problem er min mening.. .. Man må ta tak i årsakene..hvorfor man gjør det. Og siden du skriver her regner jeg med at du har opplevd overgrep.. du vil straffe deg..føler skyld..jeg skrev HORE inn i armen min kort tid etter at det skjedde..

Men noe som også er sant at selvskading har noe med vane å gjøre. Man kan selv bestemme hvordan man takler de vonde følelsene..venner man seg til å kutte når man har det vondt gjør det ofte at man fortsetter på samme måten. Jeg opplevde til slutt at det såret min familie så utrolig mye..at jeg bestemte meg for å slutte både pga de..i første omgang..men også på grunn av meg.. Og når man greier å stå i det vonde.skrive et innlegg , chatte , ringe til noen , mental helse feks er veldig flinke..at man kan greie å gråte sånne ting.. at man kan vise og utrykke smerten på en annen måte enn ved å skade seg selv.

og det blir lettere..

jeg har kanskje skadet meg 2-3 ganger i år..fra å gjøre det hver helg..

det verste er når du kommer inn i den rutinen.. håper du greier å la være ihvertfall i kveld..

/server chat.timekillers.net

#ranglere

bare å komme hit hvis du trenger noen å snakke med..mange fra dol der

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...