Gå til innhold

Utflod fra penis

Anbefalte innlegg

privat_romerike

Jeg har nylig merket utflod fra penis. Utseende og konsistens er som verk(litt seig og gulaktig).

I denne forbindlese har jeg noen spørsmål.

1.Hva kan det være?

2.Jeg og min partner (kvinnelig) hadde ubeskyttet sex med en ekstra mann for noen uker siden. Kan jeg ha blitt smittet via min kone uten at hun har fått noe? (hun har ikke noen symptomer eller merket noe)

3.Hvor raskt (kort tid etter å bli smittet) kan en få symptomer (dager eller timer...?)

5.Hva slag undersøkelse må jeg igjennom for å finne ut hva dette er, og hva er vanlig behandling?

6. Kan dette stamme fra lang tid tilbake da jeg har hatt andre partnere?

7.Isåfall, kan min kona ha gått "fri" selv om jeg har hatt sex med henne i mellomtiden?

På forhand takk,

Terje

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162230-utflod-fra-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er en rimelig antagelse at dine symptomer skyldes infeksjon, mest sannsynlig bakteriell infeksjon. Det er ikke umulig at smittet er overført fra tredjemann, selv om jeg ville forvente at også din kone ville få symptomer. Men smitte av ureter kan også forekomme uten at tredjeman er involvert, selv om det er rimelig å tenke på som det mest sannsynlige alternativ.Men det er ikke umulig at det kommer f. eks. fra din egen tarmflora. Symptomene kommer vanligvis i løpet av noen få dager, sjelden så fort som timer etter smitte. Det er ikke godt å si hvilke bakterier det er som forårsaket symptomene. Den riktige veien å gå er å ta en prøve til mikrobiologisk undersøkelse, der man undersøker på både hva slags bakterier det er og hvilke antibiotika som kan brukes. Jeg vil absolutt anbefalle at det tas en slik prøve også fra din kone. Jeg tviler på det at symptomene stammer fra dine tidligere eskapader.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162230-utflod-fra-penis/#findComment-1049973
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...