Gå til innhold

bare følte for å skrive litt igjen

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkertjente

fikk det plutselig litt vondt i natt. Jeg kan liksom snakke om det så greit på internett og chat og sånt.. Men når jeg skal snakke med psykiater knyter det seg i meg. Det gjør så forferdelig vondt bare å tenke på det. På internett greier jeg liksom å distansere meg

har fått flere reaksjoner av folk som ikke har trodd meg..sagt at folk blir så inneslutta etter voldtekt og vil ikke snakke med det. Andre har sagt at Utrolig mange jenter anmelder gutter falsk for voldtekt. At jeg ble med han hjem..

ikke akkurat det jeg trenger å høre.. hvis saken blir henlagt kommer jeg til å bli så knust..har behov for det papiret som sier at det ikke var min skyld.

egentlig er jeg stort sett apatisk , men av og til får jeg anfall hvor det gjør så utrolig vondt.. Snakket med psykologen min..han sa jeg så våken og blid ut. Men han lurte på om jeg virkelig hadde det bra..Viste ikke hva jeg skulle si.. Fortalte om bildene i hodet mitt..at jeg er redd når jeg går ute..ser bak meg hele tida.. skvetter når jeg hører dørhåntak gå opp eller folk går i gangen.

Hvordan greier man å komme seg videre hvis man ikke får et brev om at det ikke var din skyld

hva tror familie og sånt når saken blir henlagt..da tror de sikkert ikke på deg,,,

irritere meg at det svinger sånn.. sånn som i stort sett hele dag gikk det veldig greit.. men i natt er det vondt igjen.. og fortvilett og trist og lei meg..

skjønner ingenting.

også skjønner jeg ikke hvorfor politiet ikke vil la meg ha alarmen mer..det gjør meg så sint..

den alarmen var tryggheten min.

ønsker nesten han skal oppsøke meg..så kan jeg ringe politiet og få han puttet i fengsel.

lurer på om jeg hadde vært like redd om jeg viste han var inne i fengsel..

jeg tror jeg har greid å komme sånn noenlunde over det.. men det jeg sliter sånn med er den skyldfølelsen..og det sterke behovet av å bli trodd. sikkert derfor den annmeldelsen er så enormt viktig for meg..altoppsugendee.. den avgjør om jeg skal legge dette bak meg eller ikke..

hvordan greier man å bli kvitt skyldfølelsen?

hjelper en rettsak?

snakker ikke bare om skylden av at han gjorde noe galt..men tingen at man føler man burde kjempet mer..gjort mer.. vært mer tydelig..sørget for å få fysiske merker sånn at det kunne bevises mer.. jeg driver og pirker på sånne små ting..som plager meg så enormt..men tingen var at der og da var jeg redd for å bli drept..jeg turte ikke..men han ville sikkert ikke gjort noe..så derfor burde jeg ha kjempet hardere og slått og ja , men jeg var bare for feig

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...