Gå til innhold

Nurofen

Anbefalte innlegg

Gjest Hodevondt

Jeg tok noen Nurofen cold and flu piller i noen dager for å få bort forkjølesessymptomer. Oppfattet det også som om de klarnet hodet litt og gjorde det lettere å konsentrere seg og holde seg våken.

Fortalte det til en venn, som så fortalte meg at disse pillene inneholder speed, og at det er derfor jeg får denne virkningen. Gjorde et søk på nett og fant en artikkel som sa at disse tablettene burde føyes til lister over narkotika og at de flere steder i verden smugles for å fremstille speed.

Ble litt bekymra siden jeg ble kvitt forkjølelsessymptomene, men fikk problemer med å sove om nettene og hadde konstant vondt i hode noen dager (jeg har tilnærmet aldri vondt i hode). Så jeg slutta på de, tok noen Panadol og har nå ikke vondt i hode lenger, sover godt om natten, men har blitt kjempe forkjøla.

Har lyst til å ta de igjen, for jeg har virkelig ikke tid til å være syk nå, men er redd for at jeg skal få vondt i hode og sove dårlig igjen.

Noen som vet eller har noen erfaringer? Eller var det antageligvis bare tlfeldigheter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162253-nurofen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...