Gå til innhold

NHD: mareritt av Remeron?


mariex

Anbefalte innlegg

Begynte med Remeron (15 mg)for to dager siden.Tar den ca 2timer før jeg legger meg.Første natten gikk det kjempefint,ble veldig trøtt, og tok derfor ikke Imovane som jeg bruker ellers.Sov som en stein den natten.

I natt ble det helt annerledes.Fikk veldige mareritt og våknet av disse sikkert 10 ganger.

Tror du det kan være Remeronen eller kan det være fordi jeg ikke tok Imovane som jeg har brukt jevnlig det siste halve året?

Takknemlig for svar.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke usannsynlig at marerittene kan skyldes Remeron. Husker at legen spurte meg om jeg hadde problemer med mareritt etter at jeg begyne med Remeron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke usannsynlig at marerittene kan skyldes Remeron. Husker at legen spurte meg om jeg hadde problemer med mareritt etter at jeg begyne med Remeron.

Takk for svar, wiggum!

Det var jo en litt "dum" bivirkning, da,men kanskje det og blir bedre etterhvert.Det håper jeg i hvert fall.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...