Gå til innhold

Jeg fikk panikkangst på tirsdag....


wwxx

Anbefalte innlegg

Jeg fikk pannikkangst på tirsdag,

og det var første gang,har ikke følt at det skulle komme, det bare kom....

Havnet på legevakta, som kunne fortelle meg at jeg hadde migrene....????

Var hos legen dagen etter, han forsto meg med en gang, han hadde faktisk ventet på at det skulle slå ut sa han .

Da ble det lettere for han å stille diagnose nå(for mine andre ting, bl annet nummenhet i hodet)

Har fortalt han at jeg føler med små deprimert.

Utrolig nok så var det ikke depresjon men angst jeg hadde følt noe han nok hadde en mistanke om.

Uansett så trenger jeg HJELP. Detter er noe av det jævligste jeg har opplevd!!!!!!!!!

Jeg har fått Sobril 25 mg.som jeg kunne ta ved behov.

Hvor ofte er det??Dere med erfaring.

Det verste er at det tar over 2 timer før den virker.Legen synes det var rart...

Kan jeg ta disse tablettene hver 4 time så de kanskje vil overlappe hverandre?

Orker ikke å gå så lenge at det blir uutholdelig igjen.

Skal få andre tabletter i dag som jeg skal bruke på sikt, men det tar visst nok noen dager før de hjelper, hvet ikke hva de heter enda.

Kan noen svare meg raskt?vær så snill.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lege sier inntil 3 ganger om dagen, har 15 mg. Fikk dem første gang for over 10 år siden. Tar en time før dem virker på meg, men kjenner etter noen timer at dem går ut av kroppen og må jo da ha påfyll. Jeg brukte dem i perioder.

Man kan bli avhengig av dem så vær forsiktig.

Etter årevis med forskjellig typer angst, (deriblant panikkangst), søvnproblemer, muskelplager og depresjon har jeg endelig funnet noe med veldig bra effekt på alt dette. Det er Cipralex.

Er vel noe man begynner med etterat plagene har vart en stund, men skulle dem gjøre det for deg så er absolutt dette å anbefale. Tenk at en og samme pille pr. dag, virker for så mange plager. Behøver ikke å ta noe annet ved siden av nå, men kan kombineres med Sobril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lege sier inntil 3 ganger om dagen, har 15 mg. Fikk dem første gang for over 10 år siden. Tar en time før dem virker på meg, men kjenner etter noen timer at dem går ut av kroppen og må jo da ha påfyll. Jeg brukte dem i perioder.

Man kan bli avhengig av dem så vær forsiktig.

Etter årevis med forskjellig typer angst, (deriblant panikkangst), søvnproblemer, muskelplager og depresjon har jeg endelig funnet noe med veldig bra effekt på alt dette. Det er Cipralex.

Er vel noe man begynner med etterat plagene har vart en stund, men skulle dem gjøre det for deg så er absolutt dette å anbefale. Tenk at en og samme pille pr. dag, virker for så mange plager. Behøver ikke å ta noe annet ved siden av nå, men kan kombineres med Sobril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lege sier inntil 3 ganger om dagen, har 15 mg. Fikk dem første gang for over 10 år siden. Tar en time før dem virker på meg, men kjenner etter noen timer at dem går ut av kroppen og må jo da ha påfyll. Jeg brukte dem i perioder.

Man kan bli avhengig av dem så vær forsiktig.

Etter årevis med forskjellig typer angst, (deriblant panikkangst), søvnproblemer, muskelplager og depresjon har jeg endelig funnet noe med veldig bra effekt på alt dette. Det er Cipralex.

Er vel noe man begynner med etterat plagene har vart en stund, men skulle dem gjøre det for deg så er absolutt dette å anbefale. Tenk at en og samme pille pr. dag, virker for så mange plager. Behøver ikke å ta noe annet ved siden av nå, men kan kombineres med Sobril.

Prøvde du cipramil først eller gikk du rett på cipralex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du cipramil først eller gikk du rett på cipralex

Jeg gikk rett på Cipralex. 5 mg. i ei uke og økte så til 7.5 mg. i tre dager (for sikkerhets skyld) og deretter 10 mg. Nå er jeg på den 9. uka og har det veldig bra.

Har blitt anbefalt dette før, men ikke følt meg klar. Nå tenkte jeg at jeg ikke hadde noe å tape. For første gang på over 10 år har jeg funnet noe som virker og skulle nok begynt tidligere......, men, men, kan jo ikke gråte over spilt melk. Får tenke framover.

Tenk, altså SÅ god hjelp av kun en pille daglig som hjelper meg både for angst, depresjon, søvnproblemer og muskesmerter. Trenger ikke noe annet ved siden av. For godt til å være sant....håper det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du cipramil først eller gikk du rett på cipralex

Hei

Ville bare fortelle at jeg bruker Cipramil med samme gode effekt på panikkangst/angst og tvangstanker. Fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Ville bare fortelle at jeg bruker Cipramil med samme gode effekt på panikkangst/angst og tvangstanker. Fantastisk!!!

Ja, fantastisk, Annelill!

Det samme sier jeg. Blir jo samme virkningen på det vi bruker, Cipralex er en fornyet utgave av Cipramil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...