Gå til innhold

Hva er "normal" beh. av angst??

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skrev her for en tid tilbake at jeg ville bytte psyk. men etterhvert ble alt bedre.

Men i går kom jeg til psyk etter en "real smell".

Jeg hadde sluttet på medisiner for en mnd siden altså Dette med full støtte av min psykiater som ikke mener jeg trenger medisin.

Så fikk jeg altså full panikk i mange dager. Dro tilslutt på legevakten. Der fikk jeg beskjed om å begynne på med medisin.

Jeg sendte mail til min psyk, der jeg ber h*n ta kontakt så fort som h*n kan, da jeg virkelig trengte hjelp. Håpet på en raskere time. Fikk ikke time noe før.

Og da jeg kom i går sa han at det var da en voldsomt dramatisk mail du sendte. Nå som du har begynte på ta med igjen, er du bra nå da?? (Sa han halv spydig!)

Hallo? Jeg hadde tatt medisin i 3 dager! Og det visste han. Bør ikke en psyk vite at jeg ikke blir bra etter 3 dager?

Og ang det jeg var redd for ville han ikke høre på. Han ville bare høre hvorfor jeg tenkte slik, hva som har skjedd før som gjør at jeg har så masse tavngstanker osv.

Og ang angst/panikk anfall. Jeg var på kino. Plutselig fikk jeg full panikk for at kinoen skulle brenne, eller at det var terror der. Hjelp, jeg var kjempe redd.

Og til det sa han: Og kinoen brant ikke ned? Og snakket videre.

Er det ikke vanlig å snakke om selve episoden??

Nå skal jeg ringe legen og spørre om dosering av medisiner....

Hilsen en litt "sint"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162357-hva-er-normal-beh-av-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var ikke mye hjelp å få i en vanskelig situasjon slik du beskriver det.

Jeg hadde byttet psykolog!

Lykke til og god bedring!

Tusen takk:)

Har akkurat ringt legen min. Der var det ikke mulighet for time. Helt umulig. Men de skulle sende en henvising til meg. Hurra. Så nå starter letingen...

Fikk også hjelp til riktig dosering av Cipralex.

God helg dame55!

Klem fra,

Syns dette var en svært dårlig behandling av din psykiater.Høres nesten ut som om han er forbanna fordi du måtte begynne på medisin igjen.

Valigvis så er det psykologer som mener at samtaleterapi er nok,mens psykiatere skjønner at i mange tilfeller må det også være medisinsk behandling i tilegg.Ønsker deg lykke til med ny terapeut.

mvh

Tusen takk:)

Har akkurat ringt legen min. Der var det ikke mulighet for time. Helt umulig. Men de skulle sende en henvising til meg. Hurra. Så nå starter letingen...

Fikk også hjelp til riktig dosering av Cipralex.

God helg dame55!

Klem fra,

God helg til deg også, Dory!

Bra vi har Cipralex!

Syns dette var en svært dårlig behandling av din psykiater.Høres nesten ut som om han er forbanna fordi du måtte begynne på medisin igjen.

Valigvis så er det psykologer som mener at samtaleterapi er nok,mens psykiatere skjønner at i mange tilfeller må det også være medisinsk behandling i tilegg.Ønsker deg lykke til med ny terapeut.

mvh

Tusen takk mariex!

Ja, det var akkurat det jeg også tenkte på. At det virker som er skuffa/sint for at jeg har måttet begynt på medisin. Han er motstander av det.

Men av og til må man ha medisiner...:)

God helg!

Klem,

Annonse

Tusen takk mariex!

Ja, det var akkurat det jeg også tenkte på. At det virker som er skuffa/sint for at jeg har måttet begynt på medisin. Han er motstander av det.

Men av og til må man ha medisiner...:)

God helg!

Klem,

Tusen takk for det, Dory!

En god helg ønskes deg og!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...