Gå til innhold

Kan du VÆRE SÅ SNILL å hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Gjest Livbird26

Hei!

Jeg har en veldig nær venn som jeg er utrolig glad i. Han har store deler av sitt liv vært plaget av eksem. for en tid tilbake siden fikk han noe som ligner brannkopper... da disse forsvant utviklet eksemen seg veldig og han gikk til lege NOK EN GANG... Denne legen mente at han hadde utviklet PSORIASSES. Men legen hadde det travelt, og gav han nok en krem til å smøre på... Denne psoriassisen har vennen min nå snart over hele kroppen! -i ansiktet, på halsen, i nakken, på store deler av overkroppen, på ryggen, rompa og på bena. (jeg leste på internett at det er vanlig å få denne sykdommen på albuer, knær og i hodebunnen, men det er nesten de eneste plassene han ikke har det!) Det klør veldig og blir stadig verre. Denne vennen min har begynt å trekke seg bort fra folk... Han er flammende rød over store deler av kroppen og har problemer med å konsentrere seg på skolen pga denne psoriassisen. Jeg har søkt på nettet MYE, men jeg har store problemer med å finne noe som kan hjelpe. kAN DU VØRE SÅ SNILL Å GI MEG LITT INFORMASJON OM PSORIASSIS? -HVORDAN FÅ DET BORT -BEHANDLINGSMETODER -KREMER ELLER LIGNENDE? Jeg føler meg så liten og hjelpesløs... -Jeg kan ikke forestille meg hvor ille dette må være for en så snill og god gutt som denne vennen min.. (han er 16 år, og i denne alderen er det så mye som er så ille fra før...) Vær så snill!? -på forhånd tusen tusen tusen TAKK!!

Fortsetter under...

Gjest LucySky

Du må få han med til hudlege. Bestill time nå!

I mellomtida kan du gå på apoteket og spørre dem til råds. Blant annet vet jeg det er mnage som blir hjulpet av en krem som heter Aderma exomega.

Det må være en grunn til at han slår så voldsomt ut. Det kan en hudlege finne ut av. Ikke alle vanlige fastleger har noe særlig greie på hud.

Bor dere i Oslo, kan du ta han med til OsloAkutten. Dyrt, men da får du hjelp fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...