andrea76 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har noen ganger opplevd en veldig merkelig følelse i regionen nær hjertet/øverst i magen og nederst i halsen. Er litt vanskelig å bestemme hvor det sitter for alt er jo i nærheten av hverandre. Det jeg er usikker på er om det kan være ekstra hjerteslag som kjennes så godt eller om det er noe annet. Har egentlig ikke vært så bekymret for det men det er veldig ubehagelig når det står på. Følelsen er vanskelig å beskrive men det blir en slags vibrering nederst i halsen. Akkurat som om noe tar en pause.... Er vel sånn at det blir en ekstra lang pause mellom hjerteslagene etter et ekstra slag men det føles ikke helt som om det er i hjertet heller. Derfor litt usikker på dette. Kjente det først gang i mars ca. Etter det har det vært litt opp og ned men de siste to ukene har jeg kjent det nesten daglig. Men ikke mer enn en gang pr dag som oftest. Det er ikke vondt men veldig ubehagelig følelse. Får høyere puls etterpå. Følelsen varer som regel bare et halvt sekund eller noe men i det siste har jeg noen ganger kjent det litt lengre. Blir nesten som jeg skvetter når jeg kjenner det. Er bare 27 år og normalt frisk så tror ikke det er noe galt med hjertet. Men vil bare høre om andre har hatt lignende erfaringer og om noen har noe forklaring på det? Vil jo gjerne høre at det ikke er noe farlig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162388-rar-f%C3%B8lelse-i-halsenhjertetmagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.