Gå til innhold

psykopat?


sliten1

Anbefalte innlegg

er det normalt å føle at man er i fengsel..alt skal snakkes om og planlegges..alt her en grense,men den er veldig kort..skal diskuteres og lover og lover,men holder sjeldent..kommer alltid tilbake..selv om personen slenger dritt og liksom mener det..el er det bare jeg som er rar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Starwalker

Hvis forholdene er slik du beskriver er det sikkert normalt å føle at du er i fengsel. Men det er jo ikke sikkert vedkommende er psykopat. Har du prøvet å fortelle hvordan du føler det? Tvilsomt at du er rar, men noen ganger er det nødvendig å fortelle hva vi føler. En del mennesker er ikke like flinke til å ta signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kjæresten min hadde bare et fnugg av psykopatiske trekk hadde jeg løpt så langt unna som jeg bare kom. Har en venninne som var sammen en psykopat, og det er ille kan jeg fortelle.

Han tok styringen i hjemmet litt etter litt og tilslutt var det helt sykt. Da hun endelig kom seg unna etter år i frykt, måtte hun ha trygghetsalarm på seg hele døgnet til han fant seg et nytt offer.

Så føler du psykopati, kom deg unna. De blir ikke bedre, men bare verre og verre. Det som kanskje er ille er at det er vanskelig for andre og oppdage det, fordi de er imøtekommende, høflige og sosiale. Tilsynelatende er de kjempekjekke karer. Men ikke la skinnet bedra deg.

Nå trenger ikke kjæresten din være psykopat, men for all del vurder det nøye hvis du har mistanke.

Lykke til videre (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...