Gjest nei,nei,nei! Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Faren har forgrepet seg på 2-åringen min, og jeg er helt knust... Det gjør så ufattelig vondt... Noen med lignende erfaringer som har noen ord til meg? 0 Siter
Gjest sjokkertjente Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 det må være helt grusomt for deg..umulig for noen å sette seg inn i det. Kanskje det her inne er noen foreldre som har opplevd det samme.. Uansett bør du søke proff hjelp . Tror ikke du klarer dette helt alene. å please.. er du sikker..flytt ut , annmeld..ikke la han se ungen din. 0 Siter
Gjest nei,nei,nei! Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 det må være helt grusomt for deg..umulig for noen å sette seg inn i det. Kanskje det her inne er noen foreldre som har opplevd det samme.. Uansett bør du søke proff hjelp . Tror ikke du klarer dette helt alene. å please.. er du sikker..flytt ut , annmeld..ikke la han se ungen din. Vi bor ikke sammen, men ja, jeg er sikker. Han har gjennomgått rettsmedisinske undersøkelser, og forteller og viser også veldig klart hva som har skjedd, og som en 2-åring ikke kan finne på. 0 Siter
gamletrampe Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Vi bor ikke sammen, men ja, jeg er sikker. Han har gjennomgått rettsmedisinske undersøkelser, og forteller og viser også veldig klart hva som har skjedd, og som en 2-åring ikke kan finne på. Anmeld som forrige personen sa, og søk hjelp videre. Jeg kan ikke si jeg har samme erfaringer med mine barn, men stå på, til tross for den smerten og sjokket som du nok har fått!! 0 Siter
Ritva Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 ta kontakt med http://www.sentermotincest.no De vil hjelpe deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.