Gå til innhold

Overgrep mot 2-åring.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjokkertjente

det må være helt grusomt for deg..umulig for noen å sette seg inn i det. Kanskje det her inne er noen foreldre som har opplevd det samme.. Uansett bør du søke proff hjelp . Tror ikke du klarer dette helt alene.

å please..

er du sikker..flytt ut , annmeld..ikke la han se ungen din.

Gjest nei,nei,nei!

det må være helt grusomt for deg..umulig for noen å sette seg inn i det. Kanskje det her inne er noen foreldre som har opplevd det samme.. Uansett bør du søke proff hjelp . Tror ikke du klarer dette helt alene.

å please..

er du sikker..flytt ut , annmeld..ikke la han se ungen din.

Vi bor ikke sammen, men ja, jeg er sikker.

Han har gjennomgått rettsmedisinske undersøkelser, og forteller og viser også veldig klart hva som har skjedd, og som en 2-åring ikke kan finne på.

Vi bor ikke sammen, men ja, jeg er sikker.

Han har gjennomgått rettsmedisinske undersøkelser, og forteller og viser også veldig klart hva som har skjedd, og som en 2-åring ikke kan finne på.

Anmeld som forrige personen sa, og søk hjelp videre. Jeg kan ikke si jeg har samme erfaringer med mine barn, men stå på, til tross for den smerten og sjokket som du nok har fått!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...