Gå til innhold

spiseforstyrrelse, må ha hjelp


jaddah

Anbefalte innlegg

Hei, vet dette ikke er et sf-forum, men håper de av dere som vet noe kan svare meg likevel.. Jeg har bulimi, har tidligere vært innlagt for anorexi. Nå er jeg normalvektig og vel så det. Jeg er drittlei av å være spiseforstyrret, og spisingen er kommet mer ut av kontroll i det siste. Alt går dårlig, studiene, treningen, det sosiale...har gode dager der humøret er bra, men nå føler jeg de dagene blir færre og færre. Har vært til x antall psykologer, og det hjelper ikke.

Det jeg lurer på er hva som må til for å bli innlagt for bulimi? Alt jeg ønsker er å bli frisk, men klarer det ikke selv...føler jeg må ha skikkelig hjelp nå, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør...please svar meg noen, hvis dere vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tror du en innleggelse vil hjelpe når du ikke har hatt nytte av terapi utenfor sykehus?

Tror det kan være viktig at du forsøker å finne ut hva det er du tenker kan hjelpe og hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du en innleggelse vil hjelpe når du ikke har hatt nytte av terapi utenfor sykehus?

Tror det kan være viktig at du forsøker å finne ut hva det er du tenker kan hjelpe og hvorfor.

Jeg tror en innleggelse vil hjelpe fordi jeg da ville fått hjelp til å få inn normale måltidsrutiner, noe jeg absolutt ikke klarer på egenhånd. Samtidig føler jeg at jeg vil "bort" litt, slippe å klistre på smilet og være sterk for de rundt meg. Jeg trenger en pause fra alt og alle, orker ikke mer...

derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...