Gå til innhold

Ang.silikoninnlegg.

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Har hørt at en slik opr. kan medføre store komplikasjoner, b.annet. p.g.a narkosen.

Noen har fått hjertestans, og det er vel det verste som kan skje.

Ellers er det noen andre evnt. komplikasjoner som en ikke har noen garanti for?

Jeg vurderer å legge inn, men vil være garantert at ikke noe slikt skjer.

Hvor stor er sjansen for evnt.komplikasjoener og hvilken bør jeg tenke på før jeg bestemmer meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16244-angsilikoninnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor ikke være som man er?

Det hadde i hvertfall hvert 2 av oss...Skulle gjerne hatt større pupper, men det har jeg altså ikke. Så får jeg finne meg i det. Ikke noe kult med ei selvopptatt, silikon fylt dokke..Som ikke har mot nok til å takle seg selv som man er, og som tror at alt som betyr noe er store pupper. Små pupper er flatterende!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16244-angsilikoninnlegg/#findComment-75360
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

hvorfor ikke være som man er?

Det hadde i hvertfall hvert 2 av oss...Skulle gjerne hatt større pupper, men det har jeg altså ikke. Så får jeg finne meg i det. Ikke noe kult med ei selvopptatt, silikon fylt dokke..Som ikke har mot nok til å takle seg selv som man er, og som tror at alt som betyr noe er store pupper. Små pupper er flatterende!

Det er ikke alltid det går på å ha større pupper.Og heller ikke at en ikke greier å være som man er.

Hvis en er svært flat og i tillegg henger litt, da er det ikke særlig vakkert med utringning og stramme topper.

Det blir problemer når en skal kjøpe klær, og en har lett for å ikke føle seg vel og kvinnelig nok.

for mitt vedkommende hadde jeg evnt valgt de minste silikonstørrelsene, i og med at jeg er tynn ellers.Ikke nødvendigvis nødt til å ha store pupper, men nok til at en kan se at en er kvinne,og til at jeg kan fylle ut en hvilken som helst kjole.

Det har vel med selvfølelsen å gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16244-angsilikoninnlegg/#findComment-75525
Del på andre sider

Det er ikke alltid det går på å ha større pupper.Og heller ikke at en ikke greier å være som man er.

Hvis en er svært flat og i tillegg henger litt, da er det ikke særlig vakkert med utringning og stramme topper.

Det blir problemer når en skal kjøpe klær, og en har lett for å ikke føle seg vel og kvinnelig nok.

for mitt vedkommende hadde jeg evnt valgt de minste silikonstørrelsene, i og med at jeg er tynn ellers.Ikke nødvendigvis nødt til å ha store pupper, men nok til at en kan se at en er kvinne,og til at jeg kan fylle ut en hvilken som helst kjole.

Det har vel med selvfølelsen å gjøre.

hva vet vel jeg..men jeg er selv flatbrystet og de strutter ikke akkurat. Det var like før jeg opererte selv, men bestemte meg for å vente. Og det er jeg så sabla glad for! Jeg har fått mye bedre selvfølelse fordi jeg lot være. Jeg er stolt av det!

Og små bryster er fint under trange topper! Og til kjole kan man jo bruke push-up..Du bør i allefall vente..Venn deg til tanken, se hva du gjør om 1 år. Har du fortsatt lyst så gjør det..Du kan ta kontakt med volvat, de har nettsider, og har bra info om innlegg. Det finnes også nye innlegg som er bedre, og som skal synes mer naturlig. men de er dyre, rundt 40000 tror jeg..Det er flere andre som er gode på temaet, du finner de på nett om du leter litt. Husker ikke alle sammen i farta..Men volvat er svært bra, og du får god service og oppfølging. Men jeg har hørt mye stygt fra gutta ang. silikon.. Tror ikke du skal bekymre deg for risikoen ved operasjonen. Den er liten. Men brystene dine kan bli steinharde..

Jeg har jo sjekka dette med silikon som du sikkert har forstått..

Er glad jeg i puppene mine, jeg. De virker da..!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16244-angsilikoninnlegg/#findComment-75642
Del på andre sider

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til (Anonymous)

Den typen komplikasjoner du nevner er sjeldne hos relativt unge personer. Husk dog at etthvert kirurgisk inngrep innebærer en mulighet for små eller større komplikasjoner!

Det aller viktigste er dog såvidt jeg kan skjønne ikke faren for komplikasjoner, men om du virkelig ønsker en slik operasjon med silikoninnlegg. Tenk deg godt om!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16244-angsilikoninnlegg/#findComment-76262
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...