Gjest sjokkertjente Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nå er jeg nede igjen i min depressive periode. Bare gråter. At jeg aldri skal bli ferdig med dette. Og samtidig skammer jeg sånt.. Å fortelle historien til andre er så ydmykende og vondt.. klarer ikke.. alle følelsene strømmer på. Psykiateren min sa jeg så bra ut..men han trodde jeg ikke var det. Veldig sant. Men av og til er det godt å gråte.. å kjenne at man greier å reagere. Bedre enn å være så kald og rolig og takle alt så bra. Å tilate seg selv å miste kontrollen litt.. Jeg bare hater det.. Har fått en ny venn som jeg liker utrolig godt..han bor rett over gangen her.. og banker på titt og stadig..men jeg er så redd.tøft å tørre å åpne døren. Og jeg bryr meg skikkelig om denne gutten.. Men jeg føler at det er umulig å bli glad i meg..har så mange hemmeligheter..har så mye skam jeg bærer på. Vanskelig å late som om alt er bra..Men må liksom det for kjenner han ikke godt nok enda til at jeg tør å fortelle. Det er så ydmykende og flaut. Skal på middag til neste uke da.. gleder meg til de t.. Hadde det veldig fint sammen forrige helg..vi lå i sengen hans..han holdt rundt meg..vi kysset litt..var så fint . følte meg trygg..skal på middag til uka da..kanskje jeg tør å fortelle da.. han har jo sett meg i så mange av mine svarte øyeblikker.. når jeg har kommet gråtkvalt hjem fra legevakt eller psykolog.. sånne ting..sett at jeg ikke har hatt det så bra.. tror han kanskje egentlig vet.. Vet at politiet fulgte meg hjem etter voldtekten..han må jo skjønne at det er noe.. men spørs om jeg tør å fortelle det.. Tror jeg liker han godt..men så kommer dette kanskje på det verst tenkelig tidspunkt..å bli forelsket nå..det blir jo helt feil.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162460-har-det-s%C3%A5-vondt-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi98 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Synes du skal fortelle han det som det er! Jeg har selv vært utsatt for overgrep, og alltid når jeg har hatt det som værst, har jeg blitt forelska og fått meg type. Vær ærlig mot han og si det som det er, da forstår han deg bedre, og det blir lettere for deg! Jeg snakker av erfaring! Stå på!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162460-har-det-s%C3%A5-vondt-n%C3%A5/#findComment-1057287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi98 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Synes du skal fortelle han det som det er! Jeg har selv vært utsatt for overgrep, og alltid når jeg har hatt det som værst, har jeg blitt forelska og fått meg type. Vær ærlig mot han og si det som det er, da forstår han deg bedre, og det blir lettere for deg! Jeg snakker av erfaring! Stå på!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162460-har-det-s%C3%A5-vondt-n%C3%A5/#findComment-1057289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.