Gå til innhold

JEG ORKER IKKE MER!!!!


jaddah

Anbefalte innlegg

Jeg er DRITTLEI nå!!!!!! Jeg HATER spiseforstyrrelsen, jeg klarer faen ikke å spise normalt!! Småspiser, tygger og spytter ut, kaster opp, blir kvalm og oppblåst, setter opp kostlister jeg ikke klarer å følge, har vært hos all slags psykologer som ikke klarer å hjelpe meg, og nå VET JEG FAEN IKKE OM JEG GIDDER Å PRØVE LENGER!!! Vurderer å bare slutte å spise, bli dødssyk, hvis det er eneste måten å få sykehushjelp på....vil bare vekk....for en stund. Slippe å smile, slippe å være den som alltid har gode og fornuftige råd, være den som takler alt, som må tåle alt, som er sterk og flink. Hater å være flink...jeg er svak....kjempesvak...og jeg klarer ikke mer nå. Med anoreksien var det så synlig...med bulimien er det ingen som ser meg....jeg vil vekk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sint og du er fortvilet. Det er lett å forstå. Men jeg er usikker på hvorvidt en innleggelse vil innebære noe annet enn noen dagers avlastning for deg. Klarer ikke helt å se hvordan du kan få jobbet med aggresjonen og fortvilelsen din dersom du ikke ønsker å gå i terapi. Du skrev et annet sted at du tenkte at en innleggelse ville hjelpe deg med å få normale måltidsrutiner, men jeg tror ikke at du slutter å bruke mat som avledning selv om du er på institusjon noen dager.

Vet du hvorfor du er så sinna? Hvem har du lyst til å hive noe i hodet på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...