Gå til innhold

Alene


Tiril1365380353

Anbefalte innlegg

Tiril1365380353

Jeg er ei jente på 26 år.Jeg er så utrolig sliten og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.Jeg er sliten etter en vond og vanskelig barndom.Utadd er jeg oppegående med bra utdannelse, jobb og samboer.Jeg har det tilsynelatende bra.Men i perioder fungere jeg dårlig.Jeg har alltid vært den "sterke", det ble det forventet.Fikk ikke anledning til å være "svak".Jeg kan få raseri-utbrudd som er helt forferdelige,jeg slår meg selv hardt i hode gang på gang når noe går "galt" og jeg har problemer med å konsentrere meg.Jeg er mye slapp og har daglig vondt i hodet.Jeg har også en tendens til å isolere meg fra venner.Ikke det at jeg sitter inne å ser i veggen, jeg trener og er mye ute i marka.Det er viktig for meg.Men jeg klarer ikke å glede meg helt, selv om jeg prøver.Jeg skulle bare ønske at mitt liv var normalt, at jeg ikke bar på så mye "gruff".Moren min døde når jeg var liten og faren min ha jeg ikke hatt kontakt med på 4 -5 år.Han er psykopat.Det er vansklig å ikke ha kontakt og selv om han har gjort meg mye vondt, så savner jeg han veldig i perioder.Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, føler meg alene i mengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tante_r

Du er uansett ikke alene, det er så mange som sliter. Så selv om det virker som at andre har det bra, (du sier jo selv at alt virker bra med deg utad) så er livet hardt for de fleste av oss. Har du vurdert å gå til psykolog? Det hjelper sikkert å få snakket om alt "gruffet" du går å bærer på i fra barndommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril1365380353

Du er uansett ikke alene, det er så mange som sliter. Så selv om det virker som at andre har det bra, (du sier jo selv at alt virker bra med deg utad) så er livet hardt for de fleste av oss. Har du vurdert å gå til psykolog? Det hjelper sikkert å få snakket om alt "gruffet" du går å bærer på i fra barndommen.

Ja,jeg er klar over at alle har sine ting de sliter med og at jeg ikke er alene med mine problemer.Det er jo ikke det jeg mener!Stakkars lille meg,liksom...Noen plages av for stor nese og noen av overgrep i barndommen, det er forskjellig grad av problemer som folk sliter med, ikke sant!?Så jeg går ikke rundt å tror at det bare er JEG som har det vanskelig her i verden!!!Så egoistisk er jeg ikke.Men mine problemer er vanskelig nokk for meg.De gjør hverdagen MIN tøff.Om folk rundt meg sliter med større eller mindre problemer enn mine,kan jeg ikke å ta stilling til.Innlegget mitt var ikke et rop om sympati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tante_r

Ja,jeg er klar over at alle har sine ting de sliter med og at jeg ikke er alene med mine problemer.Det er jo ikke det jeg mener!Stakkars lille meg,liksom...Noen plages av for stor nese og noen av overgrep i barndommen, det er forskjellig grad av problemer som folk sliter med, ikke sant!?Så jeg går ikke rundt å tror at det bare er JEG som har det vanskelig her i verden!!!Så egoistisk er jeg ikke.Men mine problemer er vanskelig nokk for meg.De gjør hverdagen MIN tøff.Om folk rundt meg sliter med større eller mindre problemer enn mine,kan jeg ikke å ta stilling til.Innlegget mitt var ikke et rop om sympati.

Unnskyld, men du misforsto meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...