Gå til innhold

Så innmari desperat!


Mihra

Anbefalte innlegg

Jeg har det så vondt, og det har visst aldri tenkt å gå over. Samme hva jeg gjør, har prøvd alt. Har ingen fremtidsdrømmer, ingen glede. Føles som jeg allerede er død på innsiden og at kroppen skriker etter å få følge etter. Er helt tom. Bryr meg ikke om noe. Kjenner ingen glede. Kjenner nesten ikke smerten lengre heller. Bare angsten er like mye tilstede som før. Når alt annet er borte er den igjen. Hvordan kan noen kreve at jeg skal leve slik? De som sier at selvmord er for feiginger vet ikke noe om hvordan livet kan være. Det er å velge å dø som krever enorm styrke. Å avslutte selv er ikke for feiginger. Kan ikke se at det kan finnes noen annen vei ut av dette. Har prøvd medisiner og psykiatere i massevis, men ingen kan hjelpe. Jeg har en bipolar lidelse og venter bare på en opptur slik at jeg kan gjøre alvor av planene mine. Det er så ensomt å skulle dø. Måtte bare dele dette med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fryktelig trist å lese det du skriver.

Jeg har selv en bipolar lidelse(bipolar 2), så jeg kjenner meg veldig igjen i de følelsene du beskriver.Har du prøvd apsolutt alt av medisiner? Det er jo mange produkter på markedet nå.

Jeg går for tiden på Efexor og Remeron + litt beroligende.Har ikke gått på Remeron lenge, men syns at den kombinasjonen hjelper allerede.Prøv å holde ut!

Håper at du snart får en opptur, ikke for å gjøre deg selv noe, MEN da har du det bedre og forhåpentligvis forsvinner de tunge tankene.Jeg vet at det sikkert ikke er noe som kan trøste deg nå, men du skal i alle fall vite at jeg bryr meg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har er også bipolar.

Og sliter med akkurat de samme følelsene du beskriver,når jeg er deppa.Det er knallhardt når det står på slik.Og det kreves enorm styrke for å klare å ikke følge etter med kroppen.

Har du noen å snakke med om det?For meg har det hjulpet enormt.Og har ofte vært min redning når det har vært slik.

Det finnes et sted på nett her for bipolare.

Det er et kjempeflott forum for oss.Vi deler alt om sykdommen,og støtter hverandre gjennom alle fasene.

Vil du komme inn å se,så gå på bipolarnorge.

Jeg anbefaler det masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har er også bipolar.

Og sliter med akkurat de samme følelsene du beskriver,når jeg er deppa.Det er knallhardt når det står på slik.Og det kreves enorm styrke for å klare å ikke følge etter med kroppen.

Har du noen å snakke med om det?For meg har det hjulpet enormt.Og har ofte vært min redning når det har vært slik.

Det finnes et sted på nett her for bipolare.

Det er et kjempeflott forum for oss.Vi deler alt om sykdommen,og støtter hverandre gjennom alle fasene.

Vil du komme inn å se,så gå på bipolarnorge.

Jeg anbefaler det masse.

Hvor finner jeg denne siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...