Gjest haue666 Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 jeg er ei jente på 23 å den siste tiden har jeg vært plaget men hodepine.det kommer helt plutselig,spesilelt vis jeg står bøyd.(blir også fort svimmel)dette har pågått i noen månder,å jeg har d nesten vær dag.dette er veldig tungt siden jeg jobber fulltid som hjemmehjelp.blir veldig fort slitten,å d går utåver jobben.Va kan dette komme av?Burde jeg gå til lege? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Har du tette bihuler? 0 Siter
Xanix666 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Har du tette bihuler? Ja jeg har tette bihuler.Hva kan d ha å si? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ja jeg har tette bihuler.Hva kan d ha å si? Da får du ihvertfall hodepine. 0 Siter
amber sun Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Helt enig i at det er typisk for tette bihuler. Har vært plaget av dette selv, og da får jeg både hodepine og føler meg svimmel. Jeg bruker å ta Fenumax-kapsler fra helsekosten, i tillegg til en innhaleringsgreie fra samme sted. Det tar knekken på det. Eller så kan du ta kontakt med lege, og få f eks Rhinexin, det er et legemiddel som virker supert mot bihulebetennelse (har brukt det også, spesielt mot akutt bihulebetennelse.) Bruker helsekostproduktene til forebygging og behandling når det ikke er akutt. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Da får du ihvertfall hodepine. Tette bihuler gir hodepine pga trykket som alt slimet i bihulene gir. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.