Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fikk en liten forandring i brystet 2000.kunne kjenne en liten ert våren 2004.denne erten ble til en drue i løpet av sommeren.ble henvist til mammografi. mammografi,ultralyd og nålprøve ble tatt samme dag.fikk svar en uke etter at prøven var fin,men for sikkerhetskyld skulle jeg henvises til patalog for en ny nålprøve.kulen kunne ikke ses på ultralyd denne gangen heller,men de holdt rundt kulen og stakk.denne prøven var også bra.er veldig usikker på om jeg kan slå meg til ro med dette.har siste mnd hatt en forferdelig kløe uten utslett på halve overkroppen samme side som bryst med kul.kan dette ha noen sammenheng.har prøvd zyrtec mot kløen,uten resultat.har en kromisk lever og galle betendelse.og ulcerøse colitt.diagnose i1985.har brukt prednisolon daglig i små ogstore doser siden 85.hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162517-skal-jeg-sl%C3%A5-meg-til-ro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Høres ut som du bør til jevnlige kontroller av brystet, men det er litt avhengig av hva slags celler som ble funnet i kulen. Svært sjelden har utslett noe med kul i brystet å gjøre, men det kAN ha en sammenheng. Synes du skal kontakte legen din påny, så får denne vurdere om det skal taes enda en nåleprøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...