lurer85 Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Hei!jeg er en jente på 19år. Jeg har litt problemer med magen for tiden. Jeg har løs mage hver dag. I tillegg får jeg alltid vondt i magen før jeg må på do. Det pleier å bli bedre etter at jeg har vært på do, men kan også vare en liten stund etterpå. innimellom blir jeg også litt kvalm. Spiser normalt. Dette har vart i 4-5 måneder. Hva kan dette være? 0 Siter
Gemini Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Det kan være mye forskjellig, bl.a. matallergi, cøliaki mm. Må ta deg en tur til lege og få sjekket det opp. 0 Siter
Dronningen1365380764 Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Det kan være så mye rart. Jeg har ulcerøs colitt og har mye av de samme symptomene. Jeg anbefaler deg ikke å gå med dette lenge. Kontakt lege så fort som mulig å få undersøkt deg. ¨ Lykke til. 0 Siter
Gjest ellen123 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg hadde detpå samme måte i mange måneder, og fikk ikke hjelp hos fastlege. Etter mye frustrasjon oppsøkte jeg Balderklinikken, og det viste seg at det skytes candida. Har fått god hjelp der, og anbefaler det på det varmeste. Der foretar de også grundig allergitest. Kan høres t som om det er det samme som feiler deg. Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.