Gå til innhold

en liten mandarin ,så vondt..

Anbefalte innlegg

i går så kom flacbecet som ett lyn...ungne satt bak i bilen og spiste madarin,da kom minnene...om hvor mange jeg spiste når han var på besøk,helt til mamma ba meg gå inn på rommet,da var fri ett lite øyeblikk....

jeg har det jævlig,han er en skygge etter meg..

og samboer styrer meg ved og si at dataen gjør meg syk..han vet ikke hvor feil han tar..dataen redder meg...

jeg vil grine,men tårene må stoppes,snsrt våkner barna og jeg må sitte meg ned og si at sambo er på sykehuset,at vi ble hentet med sykevil og kjørt fort til sykeguset pga han var ikke bra...

det også skremmer meg,for jeg vet ikke ka eg skal si for dette er skremmende det som skjedde med han,han fikk skikkelige kramper..og øynene gikk vegg i mellom,,armene ble helt bøyd i leddene,han så helt mongo ut og kjente meg ikke igjen...men no når eg dro så kjente han meg igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162551-en-liten-mandarin-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...