Gå til innhold

deprimert eller ikke?/kvinnelige psykopater


lugumo

Anbefalte innlegg

I forbindelse med en separasjon har det kommet frem beskyldninger om at jeg er nødt til å være deprimert siden jeg skal separeres.

Mitt spørsmål er da : hva er klare tegn på depresjon og hvordan kan dette fastslås raskt og enkelt?

et til i samme slengen om psykopat.

Hva kjennetegner kvinnelige psykopater og hvordan avdekke disse.

viktige spørsmål ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, de fleste blir vel litt nedfor når ekteskapet går i oppløsning. Det var vel ikke det du tenkte skulle skje når du gifta deg? Hvis du er helt likegyldig til at du skal separeres har du kanskje en emosjonell forstoppelse? Heh...

Men hvis du er gift med ei dame som er psykopat er det kanskje ikke så trist at du endelig blir kvitt ho??

Når man er deprimert føler man seg energifattig, ingenting er artig, man tenker negative tanker om seg selv, andre og fremtida,er pessimistisk. Man kan også ha lett for å bli sint, ha kort lunte. Man kan også få søvnproblemer eller gå opp eller ned i vekt. Eller stadig undre seg over hva meninga med livet er, hvordan det vil være å dø o.l.

Noen ganger føler man ting uten å egentlig skjønne det... hvis man har et distansert forhold til dette med følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tildels enig med marlenexxx27, men som jeg har sagt til deg før, en kan reagere forskjellig. En kan også sove seg skvett ihjæl.... Ellers så kjente jeg til det andre som marlene skrev. Lykke til, og du... Du vet hva du har å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid litt fasinert av de som har fasiter på hvordan folk føler seg i en gitt situasjon.

Det vanligste er å være mer eller mindre deprimert i en skillsmisseprosess. Men det er ingen regel uten unntak.

Jeg har dermed ikke uttalt meg om hvor vidt du er deprimert eller ikke.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...