mn26 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei. Jeg er en mann på 26, som sliter med håravfall. Dette er definitivt genetisk betinget, ettersom de aller fleste både på mors- og farsiden har måne/tynt hår. Jeg har merket en klar fortynning av håret på toppen av hodet de siste årene, selv om jeg ikke har noen begynnende måne enda. Jeg har lest en del om Propecia på internett, og ønsker å komme igang med en slik kur så fort som mulig. Mitt problem er at dette er ikke en billig medisin, og ettersom jeg er en student kan dette bli et problem. Jeg har imidlertid sett utenlandske medisin-websider som selger "generic" propecia, som er mye billigere enn den vanlige varianten. Er imidlertid litt skeptisk til dette. Kan jeg trygt bestille dette, og faktisk få en medisin som er 100% like effektiv som den vanlige propecia. - Har lest at mange av disse web-butikkene selger falske medisiner (dvs. placebo for å tjene ekstra penger). Hvor/hvordan kan jeg få kjøpt (generic) propecia på den tryggeste og billigste måten (mao. hvilken webside kan jeg stole på vil gi meg den ordentlige medisinen)? Event. andre alternativ? Takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162584-propecia-bestille-fra-utenlandske-web-butikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…