Gå til innhold

Hvordan hjelpe ?


Fine1365379966

Anbefalte innlegg

Fine1365379966

Hun ser ikke på deg når du snakker med /til henne.Hun kan ikke føre en samtale.Man må dra ordene ut av henne. Hun spør ikke tilbake, altså responderer ikke. Hun bruker mange gammelmodige og unødvendige fraser, selv om hun er en ung kvinne. Hun sier nesten alltid alt to ganger. Hun er normalt intelligent og har utdannelse.

Hun oppfører seg ofte påfallende og unormalt. Hun kan gjøre obskøne ting med seg selv, men ser ikke ut som hun vet at hun gjør det. Hun kan falle ut når noen prøver å samtale med henne for så å åpenbart beundre seg selv, Ser ut som hun ikke er klar over dette heller. Hun kan oppføre seg helt meningsløst og unormalt når hun tror seg alene. Hun kan mase eller ringe unødvendig mange ganger om en ting.

Hun har en hobby som hun er ekstremt opptatt av.

Hun fungerer ikke sosialt og i arbeidslivet.

Hva kan dette være?

Jeg vil så gjerne motivere henne til å søke hjelp. Jeg kjenner og er i familie med hennes fraskilte mann og barn, De lider. Hun bør hjelpes for sin egen del og for deres.

Jeg tror hun alltid har vært slik, men vi kjenner ikke barndommen hennes.

Skal jeg først snakke med henne ?

Skal jeg tilby meg å ringe fastlegen ? Skal jeg tilby meg å være med henne til fastlegen ?

ELLER er dette noe som ikke kan hjelpes/kureres?

Jeg vil veldig gjerne ha svar fra så mange som mulig av dere.

Jeg vil være takknemlig om NHD vil si noe om hvordan jeg kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...