Gå til innhold

Bulimi og legeskrekk...


Gjest koma

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er det rette stedet å stille dette spørsmålet, men...

Jeg har bulimi.Og jeg vil virkelig bli frisk, men tør bare ikke å oppsøke hjelp! Har ingen venner/slekt jeg kan tenke meg å snakke med.Dessuten har jeg angst for leger og helsepersonell tror jeg. Treffer jeg en lege el. psykolog, så føler jeg at de kan se rett inn i hjernen min, og lese tankene mine...Jeg har prøvd å manne meg opp mange ganger, men det går ikke! Så hva skal jeg gjøre? Jeg er redd jeg skal komme til å finne på noe dumt..ser svart på alt..0 håp..Har tenkt at kanskje kroppen bryter sammen bare?Sånn plutselig? Føler meg elendig både psykisk og fysisk; utmattet,tiltaksløs mistet mensen(years ago), hovne lymfekjertler,hjertebank/brystsmerter,muskelknuter,tørr hud,kaldsvetter ofte...+++ Men er ikke tynn, BMI=19.

Nei, hvorfor skriver jeg egentlig dette...det er jo ingenting å gjøre likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Hva med å ta kontakt med Senter for Spiseforstyrrelser (tlf: 51 52 99 66) - de vet hva de snakker om, og de kan hjelpe deg. De er ikke "farlige".

Ellers kan du ta en kikk på www.iks.no

En annen ting: du har allerde kommet langt fordi du innser du har SF. På mange måter er det det vanskeligste.

Lykke til.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...