Gå til innhold

Klør under armene - deotips?

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste begynt å klø under armene, og regner med det er deo'en jeg reagerer litt på. Var plaget med det da jeg var yngre, men har vært helt fin etter jeg ble voksen.

Har tidligere brukt parfymerfrie deo'er i perioder, men synes det blir svettelukt... Derfor lurer jeg på om noen har tips om en mild og god deo som lukter godt (ikke for skarpt), og som jeg altså ikke begynner å klø av...

Bruker Nivea (sånn av glass), og den har jeg brukt ganske lenge og har vært veldig god fram til nå...

Jeg er jente (med tanke på duft...).

Takk:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162699-kl%C3%B8r-under-armene-deotips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Ser de er en stund siden innlegget ble skrevet, men svarer alikevel.

Har det samme problemet som deg. Kan bruke deo ca 1 uke, så klør det så inn i ....Da bruker jeg å smøre meg under armene med en bodylotion.

Etter noen dager er kløen forsvunnet, så er det på an igjen med deo osv.

Ser de er en stund siden innlegget ble skrevet, men svarer alikevel.

Har det samme problemet som deg. Kan bruke deo ca 1 uke, så klør det så inn i ....Da bruker jeg å smøre meg under armene med en bodylotion.

Etter noen dager er kløen forsvunnet, så er det på an igjen med deo osv.

Det skal jeg prøve. Smører meg med krem og olje både her og der, men armhulene blir glemt...

Og så blir det vel en sånn biotherm-rollon som de skryter sånn av under her:o)

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Det skal jeg prøve. Smører meg med krem og olje både her og der, men armhulene blir glemt...

Hvis ikke den biotherm'en er mild nok, fins det et alternativ: en slags mineralstein som du får på helsekostbutikker. Du bare væter den, og gnir litt under armene. Den varer etpar år! Den er ikke like efftektiv, men ikke verst. Det heter sikkert deodorant-stein, eller noe sånt. På Helios kanskje.

Jeg hadde den for ca. 1 år siden, men det gikk bare noen dager da også, så var det over til bodylotion igjen. Nå går det på en bodylotion med Aloe Vera.

Hvis ikke den biotherm'en er mild nok, fins det et alternativ: en slags mineralstein som du får på helsekostbutikker. Du bare væter den, og gnir litt under armene. Den varer etpar år! Den er ikke like efftektiv, men ikke verst. Det heter sikkert deodorant-stein, eller noe sånt. På Helios kanskje.

Vet du sånn ca hva den koster?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Vet du sånn ca hva den koster?

skulle tro mellom 150,- og 200,-

Den kan ha steget, og andre importører kan ha funnet ut at her kan de tjene penger...

Men den er rimelig godt kjent i seriøse helsekostforretninger, så du finner den sikkert iallfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...