Gå til innhold

Høy blodprosent, magesmerter og ereksjonssvikt

Anbefalte innlegg

HaraldBekymra

Hei!

For ei uke siden ca begynte jeg å få veldig vondt i magen. Overalt egentlig, men begynte på venstre side.

Jeg er student og lider derfor under fastlegeordninga som sørger for at jeg ikke har tilgang på lege hele tida, så jeg gikk på legevakta tilslutt.

Jeg begynte ca samtidig å få problemer med å få skikkelig ereksjon, var bare sånn halvveis, og er det enda.

På legevakta fant de ingenting galt, annet enn at jeg hadde høy blodprosent, 17,? eller noe sånt. Legen sa at han da tenkte på en sykdom som var ufarlig, men som ga tykt blod, og jeg skulle innkalles til sjekk......om en stund.

Jeg glemte å spørre om ereksjonsproblemene min, og har de siste dagene blitt veldig bekymra. Den var helt super for halvannen uke siden, men er nå ubrukelig.jeg er 23 år og ellers frisk og rask.

Lurer på om du kan si noe mer om denne blodsykdommen, og om det kan ha noe med ereksjon å gjøre. Evt noen andre ideèr til hvorfor jeg ikke får hard lenger? Står ikke på lyst!

Jeg er 99% sikker på at jeg ikke har noen kjønnssykdom heller, men man vet jo aldri helt sikkert.

Fortsetter under...

Einar Søyland, spesialist i hjertesykdommer

Svar til HaraldBekymra.

En "blodprosent" på ca. 17 gram/100 ml (det vil etter gammel regning si ca. 119%) er riktignok litt høy, men ikke så sjelden man finner hos unge menn Det er ikke noen sikker sammenheng mellom dette og ereksjonsproblem.

Du får kontrollert din blodprosent (og evt. andre ting i blodet) hos din fastlege. Da tar du samtidig opp ereksjonsproblemene dine med legen. Det kan være mange forhold som influerer på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...