Gå til innhold

Info om bipolar II vær så snill!!


Gjest Interessert!

Anbefalte innlegg

Gjest Interessert!

Hei!

Jeg lurer på om noen der ute, som har fått diagnosen bipolar II, kunne vært så snill og fortalt meg litt om de hypomaniske periodene? Hvordan du oppfører deg, hva du tenker og hvordan du har det. Jeg prøver å finne ut om jeg er bipolar II. Hadde vært veldig takknemlig for svar.

Hilsen interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest milla_26

Hei!

Jeg håper for din del at du ikke er det. Og en skal ikke nødvendigvis ha en diagnose - jeg tror det kan gjøre en sykere!

Stå på, du er ikke syk. Du bare prøver å rote deg ned i noe..

Beklager at jeg er så direkte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karbonade

Hei!

Jeg håper for din del at du ikke er det. Og en skal ikke nødvendigvis ha en diagnose - jeg tror det kan gjøre en sykere!

Stå på, du er ikke syk. Du bare prøver å rote deg ned i noe..

Beklager at jeg er så direkte!

Det du sa nå milla er skadelig. Om du er bipolar så er det ENESTE som kan hjelpe deg å få RETT diagnose så du får medisinene som kan gjøre deg frisk. Jeg gikk i flere år uten diagnose og ble bare verre og verre, hadde det helt gruuusomt. Så fikk jeg diagnosen og medisiner.. og nå er alt bra. Etter årevis med store indre smertern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Hei!

Jeg håper for din del at du ikke er det. Og en skal ikke nødvendigvis ha en diagnose - jeg tror det kan gjøre en sykere!

Stå på, du er ikke syk. Du bare prøver å rote deg ned i noe..

Beklager at jeg er så direkte!

Milla_26: Dette tror jeg er noe av det dummeste svaret jeg har lest. Du virker jo totalt uinterisert i problemstillingen. Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med så la være å svar på spørsmål. Synes du burde tenke mer igjennom svarene din og se hvilket forum du er på. Har sett på andre svar du har gjort og noen av de er helt bak mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...