Gå til innhold

Psykopati??


merket

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre? Eksmannen min gikk på meg fysisk ,Skal jeg melde han til politiet? eller skal jeg bare la det gå.. til eventuelt neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Hva gjorde han, konkret?

(Det er liten vits i å vente,hvis det var alvorlig.) Og hva har han gjort før, da dere var gift?

(Til overskriften din: det fins psykopater som ikke er voldelige. og voldelige som ikke er psykopater.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Hva gjorde han, konkret?

(Det er liten vits i å vente,hvis det var alvorlig.) Og hva har han gjort før, da dere var gift?

(Til overskriften din: det fins psykopater som ikke er voldelige. og voldelige som ikke er psykopater.)

Interessant det der... folk fleste mener alle voldelige fortjener stempelet psykopat... har jeg inntrykk av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde han, konkret?

(Det er liten vits i å vente,hvis det var alvorlig.) Og hva har han gjort før, da dere var gift?

(Til overskriften din: det fins psykopater som ikke er voldelige. og voldelige som ikke er psykopater.)

Jeg vil ikke gå inn på akkurat hva han gjorde, men det var vondt og veldig overraskende. Han har ikke vært voldelig før men han har gjort mange truende og psykisk truende ting. Jeg har også lest om voldelig og ikke voldelig psykopater. Dette var bare noe nytt som skjedde. Så jeg vet ikke hva som blir det neste. Jeg hadde fysisk vond resten av den dagen og dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt politiet så snart som mulig. Hvis du også har synlige merker etter vold må de dokumenteres.

mvh

Jeg har ikke synlige merker, men har ikke tenkt på noe annet siden, Det var selvfølgelig ingen vitner til det som skjedde selv om det skjedde med folk 4-5 meter unna. Jeg hylte i, men det var en dør imellom oss og de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Jeg vil ikke gå inn på akkurat hva han gjorde, men det var vondt og veldig overraskende. Han har ikke vært voldelig før men han har gjort mange truende og psykisk truende ting. Jeg har også lest om voldelig og ikke voldelig psykopater. Dette var bare noe nytt som skjedde. Så jeg vet ikke hva som blir det neste. Jeg hadde fysisk vond resten av den dagen og dagen etterpå.

Jeg ville snakket med både politi og lege. Du er redd, og har grunn til det. Du er bedre rustet til å forebygge at det skjer noe som skader deg, hvis du snakker med fagfolk NÅ.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Gikk på deg fysisk?

Altså, hvis det var sånn "ta deg i arma eller skånsomt dytte deg vekk fordi du nektet å fjerne deg eller skulle til å "gå på" han", så bør du la det gå, ja. (Ikke for å være nedlatende, men har i det siste snakket med et par stk som har ment å ha vært "utsatt for vold" etter å ha blitt kløpet i arma, og lurer på om de skal anmelde. Dramatisk opplegg og på sett og vis et hån mot de som virkelig har fått smake knyttneven.)

Litt vanskelig å råde til noe på grunnlag av det lille du skriver. Hva gjorde du selv, er han en fare for deg enda, hva vil du oppnå med en annmeldelse, slike ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Jeg vil ikke gå inn på akkurat hva han gjorde, men det var vondt og veldig overraskende. Han har ikke vært voldelig før men han har gjort mange truende og psykisk truende ting. Jeg har også lest om voldelig og ikke voldelig psykopater. Dette var bare noe nytt som skjedde. Så jeg vet ikke hva som blir det neste. Jeg hadde fysisk vond resten av den dagen og dagen etterpå.

Er besøksforbud et alternativ, eller "vil" du ha kontakt med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...