Gå til innhold

hjelp!


storejohnny

Anbefalte innlegg

jeg har et problem. Jeg har bodd ilag med forloveden min i to år. Han har en 3 år gammel sønn. gutten er veldig krevende og aktiv. i senere tid måtte vi ha tatt over foreldreomsorgen og har han hele tiden utenatt annenhver helg. Jeg synes det er veldig slitsomt. jeg gruer meg hver dag når jeg skal hjem fra arbeid. jeg trives ikke. men jeg elsker samboeren min over alt og vet han ikke ville klart seg uten meg. vi har snakket om det og det gjør han deprimert og såret. når jeg ikke ser ungen på en stund savner jeg han ikke. Guttungen er veldig snill og søt, men samtidig for krevende for meg. jeg har undertrykt disse følelsene fra starten av men nå eksploderer de, sikkert fordi vi har han så mye. Jeg er deprimert og mye sliten,trøtt og lei meg fordi jeg føler det slik. Det er tungt!Jeg har også prøvd å ta meg sammen flere ganger men nå er det visst nok. Jeg trenger hjelp for å få bort disse følelsene. Jeg vil bare at alle skal ha det bra. Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet du hva?nå er jeg kanskje litt frekk,men skal du ha samboeren din så må du også takle at hans barn er hos dere.det er sikkert vondt for samboeren at du er så negativ mot barnet hans..hadde min samboer ikke likt at sønnen min var her så hadde jeg kastet han på hue og ræv ut!seriøst kom deg ut av forholdet hvist du ikke takler at han har ett barn.barn merker om man er tillatt eller ikke,selv en 3 åring.tenk godt over hva du vil,du kan ikke bare få han,men må ta begge.

lykke til..hilsen beib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravid jente22

vet du at når man finner en gutt med barn fra før,så må man nesten godta barnet også...

du kan ikke kreve at en forelder dropper barnet sitt for en kjæreste.

dette må du leve med eller finne deg en ny gutt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...