Gå til innhold

YESS!! Røykfri i over 3 uker!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis!

Min samboer røyket ganske så mye, og hadde gjort det i flere år, da han endelig fikk ånden over seg til nyttår, og han har ikke røyket siden. Han har lagt merke til at han aldri er syk mer, noe han var støtt og stadig før.

For han tror jeg "Endelig ikke-røyker"-boken til Allan Carr var det som satte ting i sving.

Som han sier selv: "Livet som ikke-røyker er mye bedre enn jeg hadde trodd"

Gratulerer!!

I dag har jeg vært ikke-røyker i elleve uker :)))

Jeg er så utrolig glad for å være kvitt dritten!

Har også lagt litt på meg, men det pleier jeg å gjøre om høsten uansett... (Mørke kvelder = kakao med krem)

Takk :) Svært fornøyd med å ikke røyke, MEN jeg er kjempe misfornøyd med vektøkningen. Og i dette været blir jeg bare ikke motivert for å ut å mosjonere x-tra. Og så kommer julen og da går jeg ofte opp et par kilo,(men det går jeg ned igjen ganske fort).

Jeg kommer til å trille i januar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...