Gå til innhold

ssri tar livet av meg.


angstfull

Anbefalte innlegg

begynte med 10 mg cipralex for angst,en måned siden. men no føler eg meg dødssjuk.skjelven rykninger,slapp forvirra,har problem med å snakke.er svimmelog ørhar ringt lege,han sier jeg må prøve en måned til.er det ingen ting jeg kan gjøre.brukte 40 mg cipramil før men den slutta å virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ei som ble som deg av dem.

Hun byttet pillemerke, har nå prøvd 4 stk. på litt over en måned. Legen var med på dette hele veien. Ser ut til at hun endelig har funnet noen uten bivirkninger: Seroxat.

Disse virker bra på henne, men er jo slik at vi reagerer så forskjellig.

Jeg begynte med Cipralex for 2 mnd. siden og hadde ikke en eneste bivirkning, bare positiv effekt. Sikkert veldig heldig jeg da.

Håper du får det bedre, det er vondt å ha det slik du har det nå.

Kanskje du bør bytte merke, se om det blir bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signe

Har du forsøkt å ta dette opp med fastlegen, evt. psykiateren din?

Tror det lureste du kan gjøre er å ikke kvitte deg helt med medisin, men kanskje forsøke et annet merke?

For du har vel fått denne medisinen av en eller annen grunn.

Håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Cipralex blir jo regnet for å være et nyere og bedre middel enn cipramil.Det betyr ikke at det er sånn for alle mennesker.Psykiateren min forteller om pasienter som tålte godt cipramil, men ikke cipralex i det hele tatt.

Uansett er det ikke meningen at en skal ha det slik som du beskriver etter en mnd på den doseringen,etter hva jeg kan skjønne. "Vente og se"- holdningen som enkelte leger har må en ikke alltid finne seg i. Snakk med legen din om å bytte til noe annet.

vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...