Gå til innhold

Psykolog?


Wilmastiff

Anbefalte innlegg

Hva slags grunner må / kan man ha for å oppsøke psykolog?

Tenkte at det hadde vært greit å hatt noen som man ikke kjenner til å snakke med om ting...føler at de jeg kjenner har hørt nok om "sytingen" min..fram til nå har jeg brukt folk som jeg egentlig begynner å bli kjent med som "punchingball" men det blir egentlig feil det også!!!

Hvor mye koster det å gå til psykolog ( ca )?

til og med nå føler jeg at jeg bryr deg unødvendig...hehe...

jaja...

Wilmastiff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snoopy83

Det koster vel en 245 pr samtale på 45 min, men taket er på ca 1500 i året o,m du bruker egenandelskortet.

Du kan få time hos psykolog om du går til fastlegen din, og h*n mener det er grunnlag for å snakke med behandler. De fleste får nok time tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare en

Det koster vel en 245 pr samtale på 45 min, men taket er på ca 1500 i året o,m du bruker egenandelskortet.

Du kan få time hos psykolog om du går til fastlegen din, og h*n mener det er grunnlag for å snakke med behandler. De fleste får nok time tror jeg.

Det er som regel minst 6 mnd vente tid på psykolog i det offentlige. Ofte er det enda lengere ventetid.

Privat praktiserende psykologer med avtale med trygdekontoret koster like mye som offentlig psykolog.

De private psykologene uten avtale koster fra 500,-kr og oppover pr time og man får ingenting tilbake fra trygdekontoret eller på frikortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster vel en 245 pr samtale på 45 min, men taket er på ca 1500 i året o,m du bruker egenandelskortet.

Du kan få time hos psykolog om du går til fastlegen din, og h*n mener det er grunnlag for å snakke med behandler. De fleste får nok time tror jeg.

Det hørtes nesten for enkelt ut...... hva om man føler at man ikke kan si noe til legen sin da? Føler meg alltid som en byrde når jeg er hos han. Drar som oftest til legevakta hvis jeg er syk og trenger legemelding, eller så drar jeg på jobb syk... det meste for å unngå å dra dit.... mange har tannlege skrekk.. men jeg har lege skrekk..hehe

uff ikke noe å tulle med.... Kan man selv oppsøke psykolog? eller må det gå gjennom legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...