Gå til innhold

Kontaktlinser og sveising?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sveist i mange år med kontaktlinser. Her også jobbet i industrien med dem.

Men noen tåler de mindre enn andre.

Men "IngenLurerDenneGutten", selv om noen tåler mindre enn andre, så skal man da ikke bli blind? Sveiser selv en del og har ikke merket noe negativt enda..

IngenLurerDenneGutten

Men "IngenLurerDenneGutten", selv om noen tåler mindre enn andre, så skal man da ikke bli blind? Sveiser selv en del og har ikke merket noe negativt enda..

Jeg har brukt linser mer eller mindre siden 1983.

Ser godt jeg - spesiellt damer.

Gjest kvinnelig sveiser!

Du kan bli blind, vi fikk forbud mot så mye å gå gjennom hallen på min arbeidsplass, fordi det i løpet av et par måneder var to menn som mistet synet på et verft på sunnmøre!

Det som skjer er at sveiselyset brenner linsa fast i regnbuehinna eller hva det nå heter, du kjenner ingenting, men når du tar linsa av følger denne hinna med, helt smertefritt, men det gjør ubotelig skade, du blir blind!!!

Henger en faksmile på pauserommet vårt til skrekk og advarsel, hadde ikke gamblet jeg nei, da bruker jeg heller optiske vernebriller, selv om de er fantastisk stygge!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...