Gå til innhold

Han lyver seg bort fra sosialt liv !


Bjørn-E

Anbefalte innlegg

jeg har en venn som har hatt en tøff oppvekst å vokst opp i to foster hjem. han har en svak form for tourettes syndrom.og har angst å depresjoner .men etter å ha fulgt opp han en periode så er det vel løgnene hans som drar han ut i angsten å depresjonene...han lyver ca 90 prosent av det han sier når han møter mennsker som han ikke kjenner så godt ,å lyver også til de han kjenner men i en mindre skala. Dette har gjort at han nå er helt alene i denne verden ingen vil ha noe med han å gjøre ,for han lyver så mye at alle klarer å gjennomskue at lyver tidlig i settningen ,for han tar i så mye at det høres med en gang..men jeg klarer ikke å støte han bort for jeg vil gjærne prøve å hjelpe han ...det er vel kansjke håpløst men jeg vil gjærne gjøre et førsøk.finnes det noen tips om hvordan man kan gå frem for å få redusert denne lyvingen ?skal jeg gjøre han oppmerksom på at han lyver ?finnes det noen info om hvordan man håndterer løgnere noe sted ??? gutten er 21 år gammel å har 3 selvmordførsøk bak seg pga at han vet at ingen liker han .

hadde vi fått bort løgnene vil mange av hans problemer forsvinne...det er jeg ganske sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...