Bjørn-E Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har en venn som har hatt en tøff oppvekst å vokst opp i to foster hjem. han har en svak form for tourettes syndrom.og har angst å depresjoner .men etter å ha fulgt opp han en periode så er det vel løgnene hans som drar han ut i angsten å depresjonene...han lyver ca 90 prosent av det han sier når han møter mennsker som han ikke kjenner så godt ,å lyver også til de han kjenner men i en mindre skala. Dette har gjort at han nå er helt alene i denne verden ingen vil ha noe med han å gjøre ,for han lyver så mye at alle klarer å gjennomskue at lyver tidlig i settningen ,for han tar i så mye at det høres med en gang..men jeg klarer ikke å støte han bort for jeg vil gjærne prøve å hjelpe han ...det er vel kansjke håpløst men jeg vil gjærne gjøre et førsøk.finnes det noen tips om hvordan man kan gå frem for å få redusert denne lyvingen ?skal jeg gjøre han oppmerksom på at han lyver ?finnes det noen info om hvordan man håndterer løgnere noe sted ??? gutten er 21 år gammel å har 3 selvmordførsøk bak seg pga at han vet at ingen liker han . hadde vi fått bort løgnene vil mange av hans problemer forsvinne...det er jeg ganske sikker på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162923-han-lyver-seg-bort-fra-sosialt-liv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.