Gå til innhold

Et annet spørsmål til menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg både løfter lokket, tørker og vasker.

Men skal man dømme etter det man ser når man er ute på byen, så er det minst 50% som ihvertfall ikke vasker hendene. Jeg pleier ikke å se etter om de som går inn i avlukkene tørker snabben.

".........................."

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg både løfter lokket, tørker og vasker.

Men skal man dømme etter det man ser når man er ute på byen, så er det minst 50% som ihvertfall ikke vasker hendene. Jeg pleier ikke å se etter om de som går inn i avlukkene tørker snabben.

Skal man dømme etter det man ser på byen er det også minst 50 prosent som ikke klarer å treffe dassen med mer enn ca. 50 prosent av det som går ut.

Skal man dømme etter det man ser på byen er det også minst 50 prosent som ikke klarer å treffe dassen med mer enn ca. 50 prosent av det som går ut.

Det er sant. Men det har neppe med at de ikke KLARER det - jeg tror det er mer at de driter i det, siden de ikke er hjemme og derfor slipper å vaske etter seg. Og sansynligvis skal de ikke drite mens de er ute, så da slipper de å sette seg.

Nei - menn er noen svin. Eller forresten - folk er noen svin. Har hørt at dametoalettene ikke akkurat alltid er noen blomsterbed heller.

ShitDiddelyDo

Det er sant. Men det har neppe med at de ikke KLARER det - jeg tror det er mer at de driter i det, siden de ikke er hjemme og derfor slipper å vaske etter seg. Og sansynligvis skal de ikke drite mens de er ute, så da slipper de å sette seg.

Nei - menn er noen svin. Eller forresten - folk er noen svin. Har hørt at dametoalettene ikke akkurat alltid er noen blomsterbed heller.

Jupp, menn er noen svin. I hvert fall når de er på byen og har fått noen øl for meget.

Etter hva jeg har sett og hørt, så ser dametoalettene verre ut på utestedene, enn hva herretoalettene vanligvis gjør.

Så hvordan går damene frem for å få det til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...