Gå til innhold

Effekt av SSRI!


Gjest Dame55

Anbefalte innlegg

Hva har Cipralex eller annen SSRI gjort med akkurat DEG?

For min del:

- Er mere glad.

- Ser mere lystbetont på

det meste.

- Mere overskudd til å

treffe venner etc.

- Klarer bedre å gå i

butikker, ta T-bane

og buss.

- Sover bedre.

- Mindre muskelsmerter.

Sammendrag:

HAR ET MYE BEDRE LIV!

-

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd cipralex bare Effexor. den hjelper meg til å holde hverdagen gående men heller ikke mer. Ser at du skriver at du har fått mindre muskelsmerter og det er jo fint. Men jeg lurer på om Cipralex hjelper det mot depresjon. Vet du noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd cipralex bare Effexor. den hjelper meg til å holde hverdagen gående men heller ikke mer. Ser at du skriver at du har fått mindre muskelsmerter og det er jo fint. Men jeg lurer på om Cipralex hjelper det mot depresjon. Vet du noe om det?

Ja, uten tvil, avidi.

Skulle nok ha skrevet depresjon på en linje også, men tror at grunnen til at jeg er gladere, alt er mere lystbetont og mere overskudd, har noe med at depresjonen er bedre. Det er nok en sammenheng her, eller hva tror du?

Angsten og depresjonen jeg tidligere slet med er altså begge mye, mye bedre. Også søvnen og muskelsmertene, så hva mere kan jeg ønske....?

Dette er et nytt liv for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg også er kjempe glad for Cipralex:) Nå begynner den å virke litt igjen. Skrev jo for en tid tilbake at jeg var så redd osv. Fikk begynt på medisin igjen og fikk henvising til ny psyk som skal ha litt mere kunnskap om tvang.

Hurra!

Så jeg også er:

- Gladere.

- Ikke panikk anfall.

- Den værste angsten begyner så smått å slippe taket. (Tvangstankene er der, mer er mer redusert.)

- Jeg er ikke så redd om morgenen, jeg kommer meg raskere opp.

Altså akkurat som deg:)

Jeg skal kanskje bytte til Seroxat, da den også dempet tvangen mere. Men det blir nok det samma, bare bedre mot tvangen.

God helg!

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd cipralex bare Effexor. den hjelper meg til å holde hverdagen gående men heller ikke mer. Ser at du skriver at du har fått mindre muskelsmerter og det er jo fint. Men jeg lurer på om Cipralex hjelper det mot depresjon. Vet du noe om det?

Kjære avidi!

Kommer og blander meg litt inn. Hvis du går på efexor, og du bare synes det hjelper deg sånn nogenlunde, synes jeg du skal prøve et annet middel mot depresjon. Alt for mange mennesker går altfor lenge på midler som bare hjelper sånn passe. En av grunnene kan være litt mangelfull oppfølging, eller manglende kunnskap hos enkelte primærleger.Selv ganske like preparater kan virke veldig forskjellig på folk.Du kan enten snakke med legen din om en eventuell doseøkning,hvis du går på en lav dose av efexor.Eller prøve et SSRI,som cipralex, fontex,seroxat. Cipralex fungerer bra for meg også, men man må bare prøve seg frem.Alle disse midlene virker mot depresjon, men også angst.

Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...