Gjest sitterherogdrømmer Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Stå opp om morgenen, kjører unger til barnehagen, dra på jobb, sitte foran pc`n halve dagen, hente unger i barnehage, innom butikken og handle mat på vei hjem, hjem å lage middag, spise - rydde bort oppvaska, leke med ungene, bade de og lese for de. Utslitt når kvelden kommer og bare venter på å komme i seng. Jada, har mann, men han jobber ofte sene kvelder. Noen som kjenner seg igjen? Noen dager blir man bare så lei. Har snill mann, god økonomi, fint hus, deilige unger osv, men likevel er ikke det nok. Det som gjorde denne dagen ekstra grå i dag, tror jeg var pga at jeg så et program på tv før jeg dro på jobb. Det handlet om sjimpanser og orangutanger og de som jobbet med de. Tenk for et liv:) Å jobbe med noe man virkelig brenner for, være ute i naturen, ingen dag er lik osv. Her sitter jeg på kontoret... Er "bare" 30 år. Skal jeg ta en annen utdannelse? Starte en interiørbutikk, som jeg elsker å være i, eller ? Kanskje jeg skal kjøpe meg en hest å begynne å ri igjen som var min store lidenskap før. Kjenner jeg meg rett så skjer det ingenting. Hva skal jeg gjøre for å få ut fingeren? Misunner de som leier ut huset sitt og flytter et år til Australia f.eks. Skulle ønske det skjedde noe, men det er vel bare jeg selv som kan gjøre noe med situasjonen. Noen tips? Andre som føler det som meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163078-f%C3%B8les-som-alle-dager-er-like/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 har du en hobby du kan sysle med? Hva som helst, bare du synes det er gøy.. begynn å tren, enten på studio eller hjemme... Ha faste venninne-kvelder i mnd. Finn på noe selvstendig.. Noe som bare er "ditt" og som du styrer selv uavhangig av resten av familien.. Menld deg på spennede kurs eller noe sånt.. begynn på dansekurs med mannen din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163078-f%C3%B8les-som-alle-dager-er-like/#findComment-1055871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sitterherogdrømmer Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 har du en hobby du kan sysle med? Hva som helst, bare du synes det er gøy.. begynn å tren, enten på studio eller hjemme... Ha faste venninne-kvelder i mnd. Finn på noe selvstendig.. Noe som bare er "ditt" og som du styrer selv uavhangig av resten av familien.. Menld deg på spennede kurs eller noe sånt.. begynn på dansekurs med mannen din. Takk for svar. Dansekurs med mannen min, ler høyt. Tror ikke det er noe for han. men har tenkt på det, å ha en kveld i uka hvor jeg gjør noe som jeg har lyst til. Tror jeg skal begynne å ri igjen. Savner noen venninder også. Skulle ønske jeg hadde en venninnegjeng som kunne treffes iblant. Et slags "symøte". Har ikke mange venner, jobber bare sammen med gutter. Har jo et par jenter jeg har kontakt med, men alle har liksom nok med sitt. Kanskje det finnes en DOL-gjeng på +-30 i Fredrikstadområdet:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163078-f%C3%B8les-som-alle-dager-er-like/#findComment-1055880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanskje det en gang Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Takk for svar. Dansekurs med mannen min, ler høyt. Tror ikke det er noe for han. men har tenkt på det, å ha en kveld i uka hvor jeg gjør noe som jeg har lyst til. Tror jeg skal begynne å ri igjen. Savner noen venninder også. Skulle ønske jeg hadde en venninnegjeng som kunne treffes iblant. Et slags "symøte". Har ikke mange venner, jobber bare sammen med gutter. Har jo et par jenter jeg har kontakt med, men alle har liksom nok med sitt. Kanskje det finnes en DOL-gjeng på +-30 i Fredrikstadområdet:) Er ei her da som er 30+. Holder til 45 min.biltur fra deg. Og så elsker jeg hest og kunne også tenkt meg å ta opp igjen en ung hobby ) Men å møte DOLere er jo ikke noe jeg har vurdert å gjøre tidligere da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163078-f%C3%B8les-som-alle-dager-er-like/#findComment-1055905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sitterherogdrømmer Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er ei her da som er 30+. Holder til 45 min.biltur fra deg. Og så elsker jeg hest og kunne også tenkt meg å ta opp igjen en ung hobby ) Men å møte DOLere er jo ikke noe jeg har vurdert å gjøre tidligere da. Ikke lett å få nye venner når man er blitt såpass "gammel". Man må nesten begynne på noe for å treffe andre. Jeg sjekker ut rideskoler nå. Lyst til å melde meg på et sprangkurs for å friske opp litt. Bor du nærmere Oslo, eller indre Østfold? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163078-f%C3%B8les-som-alle-dager-er-like/#findComment-1055915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanskje det en gang Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ikke lett å få nye venner når man er blitt såpass "gammel". Man må nesten begynne på noe for å treffe andre. Jeg sjekker ut rideskoler nå. Lyst til å melde meg på et sprangkurs for å friske opp litt. Bor du nærmere Oslo, eller indre Østfold? Jeg er veldig åpen av meg slik at jeg liksom kommer i kontakt uansett. Har nylig tatt utdanning og går nå på kurs, ti minutter fra deg, og treffer folk her. Det triste er jo at jeg har svært liten fritid, det går på hus, hjem, barn, og kjærest. Var ute og red med ei skolevenninde for noen måneder siden, da var det over ti år siden sisst, og det var kjempegøy. Drømmen er å få hest igjen en dag, bor slik til at det er mulig. Som jentunge red jeg mye på Kråkerøy. Hvis du begynner med hest vil du sikkert møte flere likesinnede på samme alder. Jeg bor som du sikkert har skjønt noe innover i Østfold, en kipptur fra Frækksta som er barndommsstedet mitt ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163078-f%C3%B8les-som-alle-dager-er-like/#findComment-1055956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sitterherogdrømmer Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg er veldig åpen av meg slik at jeg liksom kommer i kontakt uansett. Har nylig tatt utdanning og går nå på kurs, ti minutter fra deg, og treffer folk her. Det triste er jo at jeg har svært liten fritid, det går på hus, hjem, barn, og kjærest. Var ute og red med ei skolevenninde for noen måneder siden, da var det over ti år siden sisst, og det var kjempegøy. Drømmen er å få hest igjen en dag, bor slik til at det er mulig. Som jentunge red jeg mye på Kråkerøy. Hvis du begynner med hest vil du sikkert møte flere likesinnede på samme alder. Jeg bor som du sikkert har skjønt noe innover i Østfold, en kipptur fra Frækksta som er barndommsstedet mitt ) Hvis du titter på hestemarked.no (fant denne siden først i dag) Er det mange som søker forrytere til hesten sin (også gratis) over hele Norge. Jeg har sendt noen mail nå og venter spent på svar. Flere i Fredrikstad som ønsker hjelp til å ri hesten sin. Ååå finnes det noe deiligere enn å ri en tur i skogen. Frisk luft og trening på samme gang. Og godt for psyken. Føler meg som et barn igjen. Gleder meg til å ri. Ikke så mye som skal til alltid. Nå slipper vi å selge huset og flytte til Australia:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163078-f%C3%B8les-som-alle-dager-er-like/#findComment-1055996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har voksne barn nå Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har vært der ja! Da ungene var små og dagene gikk totalt i ett. Det snudde for meg da jeg gjorde avtaler med mannen min at en kveld i uken skulle være bare min, helt fra arbeidstids slutt til jeg skulle legge meg. Det reddet nok meg tror jeg! Ikke alltid jeg brukte dagen, ikke hele iallefall, men å vite at muligheten var der var nok! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163078-f%C3%B8les-som-alle-dager-er-like/#findComment-1056245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.