Gå til innhold

Lyst til å drikke meg dritings!


Gjest hallaballajallanalla

Anbefalte innlegg

Gjest hallaballajallanalla

Av en eller annen grunn har jeg så lyst til å drikke meg dritings. Sitter her på hybelen min og har vodka og juice klar. Har lyst til å drikke så mye at jeg ikke klarer å gå.

Hvorfor? Jammen om jeg vet. Ikke er jeg derprimert, ikke er jeg sint eller noe sånt. Men har bare lyst til å være alene og drikke meg full og bare legge meg ned.

Rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det synes jeg.

Huff da.!

Prøv å finne på noe annet. Er jo lite givende det du har tenkt på da og tenk på "dagen derpå".

Kontakt noen venner, ta deg en tur ut. Få frisk luft og mosjon så kanskje du kommer på bedre tanker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hallaballajallanalla

Huff da.!

Prøv å finne på noe annet. Er jo lite givende det du har tenkt på da og tenk på "dagen derpå".

Kontakt noen venner, ta deg en tur ut. Få frisk luft og mosjon så kanskje du kommer på bedre tanker.

Lykke til!

hehehehe :-)

vet ikke hvorfor jeg kom på der. har jo slitt med ganske mye men lar ikke det påvirke meg. er en sterk person noe mange også har påpekt.

men idag så hadde jeg bare lyst til å være alene og gjemme meg bort og drikke meg full. veldig full. ikke vet jeg hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe :-)

vet ikke hvorfor jeg kom på der. har jo slitt med ganske mye men lar ikke det påvirke meg. er en sterk person noe mange også har påpekt.

men idag så hadde jeg bare lyst til å være alene og gjemme meg bort og drikke meg full. veldig full. ikke vet jeg hvorfor.

Nei, alkohol løser ingen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heaa1365380763

Mange søker alkohol for å gjemme seg bort. Men jeg tror du fort vil oppdage at du ikke blir noe bedre av å drikke deg helt vekk. Jeg kan svare deg av erfaring.. du vil bare føle deg ensom og enda verre når du startet. for å ikke snakke om den dårlige formen du vil få i morgen. Jeg er sikker på at om du vil være alene så får du det.. men trenger ikke ty til alkohol av den grunn.

la alkoholen være.. det er på dager som dette du skal holde deg lengst unna.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hallaballajallanalla

Mange søker alkohol for å gjemme seg bort. Men jeg tror du fort vil oppdage at du ikke blir noe bedre av å drikke deg helt vekk. Jeg kan svare deg av erfaring.. du vil bare føle deg ensom og enda verre når du startet. for å ikke snakke om den dårlige formen du vil få i morgen. Jeg er sikker på at om du vil være alene så får du det.. men trenger ikke ty til alkohol av den grunn.

la alkoholen være.. det er på dager som dette du skal holde deg lengst unna.

lykke til!

har bare lyst til å pine meg selv. har lyst til å ha det vondt, lyst til å bare komme meg vekk fra virjeligheten. lyst til å visne bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heaa1365380763

har bare lyst til å pine meg selv. har lyst til å ha det vondt, lyst til å bare komme meg vekk fra virjeligheten. lyst til å visne bort.

Uff det er ikke bra. Du sier at du ikke er deprimert eller noe slikt. Men kan det være at du har opplevd noe bra du føler at du ikke har fortjent? Slik at du føler et behov for å pine deg selv? straffe deg selv?

jeg tror du er ganske bestemt. men tenk igjennom dette en gang til. håper at du ikke gjør det. men i stede tar deg en tur til noen venner...

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så rart, kanskje. Du har lyst til å være destruktiv, og det er vel greit nok dersom du ikke lar det gå ut over noen andre eller påfører deg selv skade som er uopprettelig?

Når jeg leser denne tråden så synes jeg at også noe annet blir synlig. Du har lyst til å provosere eller "gi faen i folk rundt deg" - og jeg tror kanskje det gir deg en viss tilfredsstillelse å kunne fortelle oss det.

Aggresjon har mange utrykksformer, og jeg er ikke så sikker på om vi alltid gjenkjenner de hos oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hallaballajallanalla

Er vel ikke så rart, kanskje. Du har lyst til å være destruktiv, og det er vel greit nok dersom du ikke lar det gå ut over noen andre eller påfører deg selv skade som er uopprettelig?

Når jeg leser denne tråden så synes jeg at også noe annet blir synlig. Du har lyst til å provosere eller "gi faen i folk rundt deg" - og jeg tror kanskje det gir deg en viss tilfredsstillelse å kunne fortelle oss det.

Aggresjon har mange utrykksformer, og jeg er ikke så sikker på om vi alltid gjenkjenner de hos oss selv.

Er du psykolog? For det du skrev om å få ut aggresjon passer skikkelig bra her. Igår drakk jeg opp en 350 ml vodka flaske på en halvtime og deretter la jeg med og sovnet. Jeg våknet av at jeg kastet opp 6 ganger før jeg ble helt utmattet. Våknet for noen timer siden og vasket opp sølet. Føler meg så tom.

Sikkert mange som tror at det har tippet for meg men det er ikke tilfelle. Har slitt med depresjoner før og begynte å gå hos psykolog. Det hjalp veldig mye. Så fant jeg ut at skulle jeg bli voksen så var det best å flytte ut hjemmefra og det har jeg gjort. Og det har egentlig gått tilde grader så bra. Her går jeg hos skolepsykologen siden jeg føler at det er en del ting som ennå må jobbes med.

Igår hadde jeg bare lyst til å destruere meg selv. All slags tanker kom fram. Hvordan ta eget liv og det der, men jeg for glad i livet mitt til at det skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hallaballajallanalla

Uff det er ikke bra. Du sier at du ikke er deprimert eller noe slikt. Men kan det være at du har opplevd noe bra du føler at du ikke har fortjent? Slik at du føler et behov for å pine deg selv? straffe deg selv?

jeg tror du er ganske bestemt. men tenk igjennom dette en gang til. håper at du ikke gjør det. men i stede tar deg en tur til noen venner...

lykke til :)

Nope, ikke det der nei. Er faktisk at jeg ikke forstår meg selv og skjønner ikke hva som feiler meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heaa1365380763

Nope, ikke det der nei. Er faktisk at jeg ikke forstår meg selv og skjønner ikke hva som feiler meg.

hei jeg håper at du ikke drakk deg dritings i går. og håper at alt er bra med deg i dag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja drikk deg dritas,da blir du happy,i morra derimot....

Drakk mye pga. psykiske problemer.Det hjalp å drikke hver kveld,ble så mye bedre,så lyst på alt.Alt ble lettere.

Dette er jo både sant og løgn.

Da jeg drakk hjalp det klart det,men dagen etter da var alt verre.

Allievel fortsatte jeg me drikkinga i nesten et år,før eg slutta.ikke å drikke men slutta me å drikke hver dag ialfall.

En fest er fortsatt bra da så lenge en selv bestemmer over flaska å ikke omvendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...