Gå til innhold

veldig sliten


Gjest sliten_bare

Anbefalte innlegg

Gjest sliten_bare

Jeg er ei jente på 19 med spiseforstyrrelser (er ikke undervektig). Tankene rundt mat og kropp ødelegger hverdagen min totalt. Klarer ikke spise som vanlige folk, småspiser hele tiden, tygger og spytter ut, overspiser og kastr opp....sånn går det hele tiden. Har snakket med legen min, og han vil prøve å få meg lagt inn på avdeling for spiseforstyrrelser, men jeg har hlrt det skal mye til å få plass? Noen som vet?

skulle få svar innen to uker.

Men jeg vet ikke hvor lenge jeg hlder ut dette. Blir bare mer og mer deppa. Går på antidepressiva (fontex), noe som gjør at jeg fungerer sånn noenlunde, men VET liksom at jeg er deppa, klarer bare ikke få følelsene helt opp og ut likosm. Klarer for eksempel ikke å gråte. Ekkelt.

Når det gjelder spiseforstyrrelsen vet jeg at jeg ikke klarer å spise normalt så lenge jeg har ansvaret for det selv.Iallefall ikke nå. Er for sliten til å ta tak i det, men dess lenger tid det går, dess mindre får jeg gjort og dess mer frustrert pg spiseforstyrret blir jeg.

Hva gjør jeg hvis jeg ikke får plass på sykehuset?

....orker ikke tanken en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...