Gå til innhold

Å finne kvinnens berømte G-punkt...

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/02/410051.html

Ikke nok med at menn sliter med å finne kvinnens berømte G-punkt. Nå

har biolog Desmond Morris i tillegg funnet et U-, C- og A-punkt! Den

britiske biologen og forfatteren Desmond Morris avslører nyheten i sin

nye bok "Den nakne kvinnen", der han mener å ha funnet ikke bare

G-punktet, men også tre andre ekstra følsomme felt i øvre del av

kvinnens vagina.

Fortsetter under...

Tja, vil vel heller si at dette er godt nytt. Et par særinger til nå som finner ulike bokstav-punkter i kvinnens skjede så er det så mange av dem at vi må treffe minst 2 av dem ved kun p stikke inn en finger.

Dersom dama da klager på at vi ikke har funnet G-punktet hennes så kan vi bare si at vi koser med M-punktet, eller kanskje T-punktet.

Tja, vil vel heller si at dette er godt nytt. Et par særinger til nå som finner ulike bokstav-punkter i kvinnens skjede så er det så mange av dem at vi må treffe minst 2 av dem ved kun p stikke inn en finger.

Dersom dama da klager på at vi ikke har funnet G-punktet hennes så kan vi bare si at vi koser med M-punktet, eller kanskje T-punktet.

*ler*

:)

IngenLurerDenneGutten

HAN har funnet ut hvilke punkter en kvinne har? Har HAN sikkert mye greie på, ja!

Kanskje ikke så rart at enkelte kvinner klager over at mannfolk gjør

en dårlig jobb i senga. Når man må gå gjennom et helt alfabet med

punkter som skal stimuleres, masseres, slikkes, knas og klemmes, så er

man jo temmelig utkjørt når man kommer til G-punktet.

Annonse

ShitDiddelyDo

Kanskje ikke så rart at enkelte kvinner klager over at mannfolk gjør

en dårlig jobb i senga. Når man må gå gjennom et helt alfabet med

punkter som skal stimuleres, masseres, slikkes, knas og klemmes, så er

man jo temmelig utkjørt når man kommer til G-punktet.

Tror vel heller at kvinnfolka har en grunn til å klage dersom mannfolka aldri har funnet disse punktene før man nå leste om dem i avisa.

merkelig at det bare e våres jobb å finne di såkalte sonene..Er no mye lettere hvis dere bare rett og slett hadde fortalt oss hvor vi sku ta og treffe vel :)

Det har du jo rett i...

Jeg er da slettes ikke redd for å diskutere pungtene mine med partneren min heller jeg da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...