Gjest magemor Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 i juni 2003 foretok jeg en full mageplastikk på nobelklinikken i oslo. siden jeg på en eller annen måte ikke ver helt fornøyd med resultatet unlot jeg å ta rutine sjekken etter 6 mnd. Nå tok jeg imidlertid mot til meg og tok turen til oslo... jeg fikk se før og etter bildene av meg selv. herregud!!!vi blei enige om at min 25 år gamle kropp så 20-30 år yngre ut på bildene vi tok nå en de fra i fjord.jeg hadde rett og slett glemt hvordan jeg hadde sett ut før operasjonen, og regnet vel med å se ut som jeg gjorde før jeg blei gravid når jeg hadde fjernet alt dette. dette var helt utrolig. til dere der ute som virkelig sliter med mager etter en fødsel eller vekt reduksjon, og som vurderer å gjøre dette... det er verdt vær eneste krone, og vært eneste lille sting!! takk nobel klinikk for å ha gitt meg litt selvtillit igjen. nå skal det fortsatt trenens mer og holde dette ved like... klemmer fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163163-helt-utrolig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mkfb Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei. Jeg tok en full mageplastikk 22 september nå i år, og er kjempe fornøyd. Gleder meg til jeg skal på kontroll. Jeg fikk strammet opp musklene og, da de var helt ødelagt etter tre svangerskap. Var på klesbutikk i dag, og prøvde skjorte. Tok 38 som jeg har brukt siden 1997. Den var forstor, og 36 satt som støpt. Traff rett etterpå to bekjent, og de sa at de såg at jeg hadde tatt av. Har gått ned 5 kg, så det er ikke mye, men nå føler jeg meg vell. Gleder meg til jeg kan begynne å trene mage, rump og lår. Operasjoner er som du sier hvert hver kr. Jeg hadde utrolig kløe på hudfollen, og var desperat. Snakket med kirurgen og fikk den første timen han hadde ledig. Nå må jeg legge bort bukser som er for store, og noen må jeg flytte knapper i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163163-helt-utrolig/#findComment-1057092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hengemage Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei. Jeg tok en full mageplastikk 22 september nå i år, og er kjempe fornøyd. Gleder meg til jeg skal på kontroll. Jeg fikk strammet opp musklene og, da de var helt ødelagt etter tre svangerskap. Var på klesbutikk i dag, og prøvde skjorte. Tok 38 som jeg har brukt siden 1997. Den var forstor, og 36 satt som støpt. Traff rett etterpå to bekjent, og de sa at de såg at jeg hadde tatt av. Har gått ned 5 kg, så det er ikke mye, men nå føler jeg meg vell. Gleder meg til jeg kan begynne å trene mage, rump og lår. Operasjoner er som du sier hvert hver kr. Jeg hadde utrolig kløe på hudfollen, og var desperat. Snakket med kirurgen og fikk den første timen han hadde ledig. Nå må jeg legge bort bukser som er for store, og noen må jeg flytte knapper i. Hvor tok du bukplastikk? Jeg er fra Bergen og skal også ta oppstramming.Anbefaler du stedet? Gratulerer forresten!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163163-helt-utrolig/#findComment-1057100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mkfb Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvor tok du bukplastikk? Jeg er fra Bergen og skal også ta oppstramming.Anbefaler du stedet? Gratulerer forresten!! Jeg ble operert på Plastikkirurgisk Institutt AS som ligger i 1 et. på VOLVAT bygget ved Lagunen. Jeg er kjempe fornøyd med kirurgen der. Og kan anbefale han, men det er ikke sikert du får samme inntrykk som jeg. Jeg fikk en fin følelse da jeg var der første gang. Ta kontakt med de så ser du om du liker han. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163163-helt-utrolig/#findComment-1057419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hengemage Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg ble operert på Plastikkirurgisk Institutt AS som ligger i 1 et. på VOLVAT bygget ved Lagunen. Jeg er kjempe fornøyd med kirurgen der. Og kan anbefale han, men det er ikke sikert du får samme inntrykk som jeg. Jeg fikk en fin følelse da jeg var der første gang. Ta kontakt med de så ser du om du liker han. Lykke til. Hva kom det på? Har du hevelser enda?Jeg har lest om noen som har hevelse opptil 6 måneder etterpå.Var det smertefullt dagene etter operasjonen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163163-helt-utrolig/#findComment-1057595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mkfb Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hva kom det på? Har du hevelser enda?Jeg har lest om noen som har hevelse opptil 6 måneder etterpå.Var det smertefullt dagene etter operasjonen? Hei. Jeg betalte 29 000,-. Jeg har ikke noe særlig med hevelse nå en mnd etter inngrepet.Nå er jeg tynn og hadde ikke noe særlig med fett på magen. Smertefult, ja det var det. Men det var hvert hver eneste smerte. Nå fikk jeg stramet bukveggen og den var smertefull i to ukers tid.Har ikke hatt noe smerter i snittet. Det tok meg fem minutter å komme opp av sofaen de to første dagene, så ble det bedre og bedre. Kirurgen kom hjem til meg å fjernet drenet to dager etter inngrepet. Så en uke etter var jeg å fjernet stingene. Var ubehageligt. Jeg selv fjernet tre tråder som skulle være en uke lengre i. Så har jeg fjernet et sting som kom frem i navelen. Jeg ble operert i lokalbedøvelse, og det var ingen ting. Var det noe så bare sa jeg i fra. Angrer ikke et sekund. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163163-helt-utrolig/#findComment-1057680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hengemage Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei. Jeg betalte 29 000,-. Jeg har ikke noe særlig med hevelse nå en mnd etter inngrepet.Nå er jeg tynn og hadde ikke noe særlig med fett på magen. Smertefult, ja det var det. Men det var hvert hver eneste smerte. Nå fikk jeg stramet bukveggen og den var smertefull i to ukers tid.Har ikke hatt noe smerter i snittet. Det tok meg fem minutter å komme opp av sofaen de to første dagene, så ble det bedre og bedre. Kirurgen kom hjem til meg å fjernet drenet to dager etter inngrepet. Så en uke etter var jeg å fjernet stingene. Var ubehageligt. Jeg selv fjernet tre tråder som skulle være en uke lengre i. Så har jeg fjernet et sting som kom frem i navelen. Jeg ble operert i lokalbedøvelse, og det var ingen ting. Var det noe så bare sa jeg i fra. Angrer ikke et sekund. Heissan! Ja jeg tenker nok det var verdt smerten! Jeg har født 4 barn og har nå sterilisert meg,yngste er snart 10 år.Jeg veier 53 kilo på 161 cm,men magen er slapp og magemusklene er dårlige.Jeg har faktisk 2 valker som "henger der",men ikke nok til å få det dekket.Uansett er det verdt pengene syns jeg.Jeg er fornøyd med kroppen min sett bort fra magen,det er klart det vil sette spor etter 4 svangerskap. Takk for svarene fra deg,det var akkurat det jeg lurte på! M.v.h. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163163-helt-utrolig/#findComment-1057716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.