Gå til innhold

Nylig fått silicon i bryster, 2 dager siden.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk siliconinplant i bryster for få dager siden.Var på etterkontroll i dag og legen sa alt så bra ut.Men nå i ettermiddag har jeg fått en del smerter på høyre side for navlen,virker som det ligger under ribbebeina.Men dette er jo nedenfor det opprererte område...Jeg har også litt utslettlignende symptomer rundt brystene der hvor bandasje har vært,samt en vannbleme.Den var der under etterkontrollen også.Jeg oppererte under lokalbedøvelse,så det ble en hel del bedøvelsesveske.Når jeg trykker på området under brystene kjenner jeg på en måte en del veske her,jeg har også smerter nedover ribbebeina. Er det andre som har lignende erfaringer?

Fortsetter under...

Luna21365380663

Hei!

Jeg hadde også vondt ved ribbeina. Nå har det gått over, vet ikke hva det var, men sikkert ikke farlig. Hvis du tar av bandasjen, kan det forandre utseendet på brystene dine, og legen kan ikke garantere resultatet på samme måte. Sjekk uansett med kirurgen før du gjør noe som helst.. Jeg fikk ta av bandasjen, men fikk satt på ny teip der i stedet. Kanskje det er løsningen?

• 2 uker senere...

takk for rådet. det skal jeg gjøre

hei.. det er helt naturlig tror jeg at du har vondt "overalt". du har jo tross alt blitt "banka opp". jeg hadde drit vondt i armer, og hele overkroppen egentlig i 3 uker eller noe slikt.

sårene rundt er nok bare fordi du har på bandasje hele døgnet, da blir det tett og klamt. sånt er helt naturlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...