Gå til innhold

Farmen seere sjekk dette!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje Srien taper mot Reidun (selv om jeg håper hun vinner), og at hun tystet, og at Snorre eller Eirik er den som taper kunnskapskonkurransen. Men sikker kan man jo aldri være :)

Jeg tror også at Siren taper tvekampen (dessverre), og får øst litt av frustrasjonen sin i avskjedsbrevet.

Hvem som må hjem av de andre - og "marsjerer ut i sinne" som det står - kan forhåpentligvis være Snorre (han er jo regissøren for hele suppa), eller Reidun (som også har tilbøyeligheter til "usportslig" sinne).

Eller - det er vel kanskje det at jeg _håper_ at en av de må gå.

Jeg må se på i kveld da, skjønner jeg.

Oi, oi, oi....he he, det blir livat ikveld, skjønner jeg. *ler*

Ok, jeg tror at Siren (dessverre) taper for Reidun, og at Siren tyster på de andre.

Så blir det kunnskapskonkurranse som Reidun taper. Hun marsjerer ut eitrende forbanna. Hah - til pass!

Blir spennende å se!

Gjest tottlå

Jeg tror også at Siren taper tvekampen (dessverre), og får øst litt av frustrasjonen sin i avskjedsbrevet.

Hvem som må hjem av de andre - og "marsjerer ut i sinne" som det står - kan forhåpentligvis være Snorre (han er jo regissøren for hele suppa), eller Reidun (som også har tilbøyeligheter til "usportslig" sinne).

Eller - det er vel kanskje det at jeg _håper_ at en av de må gå.

Jeg må se på i kveld da, skjønner jeg.

Jeg tror siren vinner over reidun, så tyster reidun, og siren masjerer forbanna ut av farmen!!!!! :)

Annonse

Hadde synes det var kult hvis Snorre måtte gå. Han er virkelig sleip men det er jo en del av spillet.

Siden jeg leste her hvem som vant så vet jeg jo hvem som kommer inn for den som går men nå er det jo spennende likevel.

Tror nok kanskje Siren er den som tyster, hun er jo religiøs og har vel ikke nerver til falskt spill.

Hadde synes det var kult hvis Snorre måtte gå. Han er virkelig sleip men det er jo en del av spillet.

Siden jeg leste her hvem som vant så vet jeg jo hvem som kommer inn for den som går men nå er det jo spennende likevel.

Tror nok kanskje Siren er den som tyster, hun er jo religiøs og har vel ikke nerver til falskt spill.

Du sier at du vet hvem som vant,er det noe jeg ikke har fått med meg?

Du trenger ikke å si det hvis du vet hvem som vinner finalen for det vil jeg helst ikke høre ennå.*HYSJ*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...