Gå til innhold

nå skjer det


lonelygirl

Anbefalte innlegg

blir tangsinnlagt pga nok en overdose....

vet ikke hvor lenge jeg blir borte, men er UTROLIIIIIIIG glad i dere!!!!

Spesielle klemmer til trillian, zera, svak, null, camilla, og mange flere som ikke tilhører sf-forumet!!''

Da taker jeg for meg for denne stund.....*tørker en tåre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille tulla

vennen min...

er så trist å høre,men må si at j enkli synes d er d beste for dg..hva hadde skjedd neste gang hvis du nå ikke hadde blitt lagt inn sier j bare!!!glad du får noen til å passe på dg for en stund!når du har tid og mulighet så la mg høre fra dg da!!!skal tenke maaaasse på dg,og j kommer til å savne dg veldig!lykke til..d går bra!!=)

*stoooooor stor trøste-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære lonelygirl! Slike innlegg passer ikke inn i forumet her. Overdose/tanken på å ta sitt eget liv- er ikke relevant til dette forumet. Vi har forståelse for at mange med SF sliter noe enormt og ofte har svært sammensatte problem, likevel ber vi om at forumet ikke benyttes til slike meldinger, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...